Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke bestemt meg gor å gjøre dette da jeg ikke vet om noen kunne være intreserte men hvis dere er så kan dere sende en epost.

Jeg er 29 år og utdannetbarne og undomsarbeider og har jobbet som dagmamma i omtrent 5 år og i barnehage resten siden jeg begynte som lærling når jeg var 18.Jeg er hjemme med jenta mi og går ut av permisjonen nå i slutten av april.

Jeg er gravid med nummer to og har termin dato begynnelsen av august.

Dette gjør det jo ikke mulig å skaffe seg ny jobb nå siden det bare er noen mnd.

Derfor vurderer jeg å jobbe som dagmamma for et barn I mai, juni og eventuelt første uke i juli. Tenker at det muligens er noen som er litt i krise med barnepass fram til barnehage året starter i august.

Helst kunne jeg tenkt meg å passe noen 3 eller 4 dager per uke, men hvis ingen har behov for det kan jeg vurdere 5 dager. Og kan passe fra 7-7:30 om morran til 16:30-17:00. (allt etter behov.) Jeg bor på Kjelsås i Oslo.

Ser helst at jeg passer et barn rundt 1 år slik at barnet og jenta mi ligger litt mer på samme nivå.

Med at jeg er gravid kommer vi ikke til å gå masse lange turer , men vi har en fin lekeplass rett utenfor huset som passer til små barn. og en litt større lekeplass bare noen få meter unna den igjen.

Bor på et stille sted nede ved elva så det er ingen biltrafikk akkurat her jeg bor.

Og selv om vi ikke blir å gå masse turer, håper jeg det blir fint vær så vi kan være mye ute.

Som betaling tenkte jeg å ta 3000 kr i mnd hvis det er 3 dagers uke, 4000kr mnd ved 4 dagers uke og (5000kr ved eventuelt 5 dagers uke.)

Dette tilsvarer ca. 250kr per dag. Dere betaler om dere holder barnet hjemme avtalt dag, hvis jeg ikke skulle kunne jobbe trekkes det fra betaling for dagen.

Jeg holder både bleier og mat. (ved bruk av mme må det taes med for det bruker ikke jenta mi.)

Og med at det bare er barnet ditt og datteren min kan jeg være ganske rund når det gjelder sykdom. (men ikke alvorlig sykdom eller spysjuken.)

Mannen min er hjemme på dagtid da han Jobber kveld/natt dette betyr at skulle noe skje så er han tilgjengelig til å hjelpe. Ellers så sover han mesteparten av formidagen. Dette betyr også at vi stort sett spiser middag i 3 tiden, det er opp til deg om du vil at barnet skal få middag eller om det skal få brød/frukt.

Som sagt jeg bare tenker på dette for øyeblikket og lurer på om det i hele tatt ville være noen interesse.Er det ikke det så er det jo ingen vits. :-)

Så om det høres ut som en ting for deg/dere så kan dere kontakte meg på epost: [email protected].

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137050591-noen-som-kunne-v%C3%A6re-intreserte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...