Gå til innhold

Usikker

Kaliiha

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på nå 21 år. Jeg har ikke hatt mensen på nærmere 4 måneder,e mna lle testene mine har vært negative, og jeg har i tilegg brukt p-piller, så jeg hadde ike planer om å bli gravid

for 2 uker siden fikk jeg blødninger som varte i noen dager,dette var ikke emr enn jeg pleier å ha når jeg har mensen. i går tok jeg en test hos legen som viste at jeg er gravid, så spørsmålet er:

-Tror du jeg er gravid, eller at det var en MA som skyldes blødningene? Jeg hadde ikke smerter under blødningene..

Vil så gjerne bli mamma så håper at dte ikke er noe galt....

Fortsetter under...

Men kjære deg da...

fortalte du ikke legen om blødningen?

Det kan jo ha vært en SA, hcg nivået bruker noe tid på synke etter en SA, men usikker på hvor lang tid.

Men det kan også ha vært en helt ufarlig blødning, som mange opplever tidlig i svangerskapet.

Det beste er nok å ta kontkat med legen på nytt, og evnt. få henvisning til gyn. for å få sikkert svar...

hei

da har jeg vært hos legen og han mener jeg er ca 6 uker på vei. har tatt en hcg prøve nå, og skal ta en ny om noen dager for å se om den stiger eller synker. han tok en ultralyd på meg for å høre om han kunne høre noe hjertelyd.. han mener at den fanget opp en puls som kunne stemme med et foster, så jeg vet ikke... lever fremdeles i håpet om at5 hcg stiger=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...