Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg og mannen ser oss ferdig med å få nye barn. Vi har to søte små - og det holder:) Så mannen har bestilt time for sterilisering. Jeg ser virkelig frem til å slutte med p-piller og føler at dette er det riktige for oss. Tror jeg....... Sterilisering blir så endelig. Tenk....aldri mer barn.....men samtidig vil jeg jo ikke ha flere. Noen som har gått gjennom dette?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Sex-livet tar seg veldig opp etter en sterilisering:-)Gled deg.....
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Vi har planer om at han skal sterilisere seg To er nok for oss. Gleder meg til å slippe å tenke på prevansjon:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Mannen kan jo reversere inngrepet hvis dere ombestemmer dere igjen om noen år da, det er jo veldig greit å tenke på
Tigerbabe Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 vil bare legge til det kan hende det er mulig å reversere, men langt ifra garantert.
SusieQ Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Mannen min reverserte det og nå har vi en liten gutt og en til på vei. Så så veldig endelig er det ikke. Er jo veldig greit å slippe prevensjon, men det er så og så mange tømminger før det er slutt på sædcellene og så må han jo innom og tømme i en kopp som de sjekker for å være sikker på at det har fungert. Mannen min mente det var 25 tømminger før de kan sjekke. Så da kommer det ann på mannen din på hvor lang tid det tar
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Man kan jo fryse ned sæd i tilfelle før han steriliserer seg da.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har gjort det selv jeg. Etter barn nr3. Veldig fornøyd med å slippe prevensjon. Kan legge til at jeg aldri hadde klart det etter å "bare" ha fått to barn. For meg var ikke det nok. Men jeg ønsket å få tre da. Og hvis noen lurer. Gubben har fått time til det han også - tok mye lengre tid å få komme til for han enn for meg. Vi gjør det begge to så er vi så sikre som det er mulig å bli. Det hender nemlig en sjelden gang at kroppen "reparerer" seg selv - og den sjangsen vil ingen av oss ta...
Northernlights Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Anbefaler det ikke dersom dere er veldig unge. Her i huset tok vi den bestemmelsen da jeg var gravid sist, og han fikk det gjort da jeg var 6 mnd paa vei eller deromkring. Angrer ikke,nei ;o)
2jenter1gutt Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Ja, etter at barn nr. 3 var født, og vi absolutt var enige om at det var nok, så ble det sterilisering på gubben. Det er behagelig å slippe prevensjon selv. Og etter å ha puttet kroppen full av forskjellige og mange preparater i mange år, før, mellom og etter fødsler, og alderen ikke lenger taler for slik bruk av prevensjon, så syns jeg at det er det minste gubben kan gjøre for samlivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå