Gå til innhold

Porsgrunnsjenter.... akupunktur - v/innsetting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg holder på med søsken forsøk. Har hatt 1. icsi og to frys, men eggene vil ikke feste seg. Er sliten og lei av medisiner. Noen som kan anbefale en plass jeg kan ta akupunktur i porsgrunn i forb med innsetting av egg??

Skal ringe inn neste mens. Da skal jeg i gang med synarella igjen og egguttak. Blir kanskje mest sansynlig innsetting i midten/slutten av mai....

Føles som en evighet. Ennå sitter skuffelsen over negativt forsøk hardt i kroppen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. holder også til i porsgrunn og går nå på spray. Har hatt 3 ivf tidligere i danmark, og har blitt gravid 2 av gangene men mistet.. egget slutter å utvikle seg, derfor sitter det ikke. (det er årsaken til at egg ikke fester seg, ikke noe annet)

Jeg vil også ha nåler før og etter innsetting men kjenner ingen der oppe som driver med det..

Så denne henger jeg meg på.

Lykke til :o)

Skrevet

Hei

Jeg kjenner igjen følelsen av å være sliten og lei av medisiner. Vi startet på IVF i april 2007. Fikk hentet ut flere egg som ble befruktet, men fryseforsøkene ble også negative. Skuffelsen over negative forsøk sitter lenge i... Merket at medisinene gjorde noe med kroppen og jeg hadde veldig liten lyst til å starte på ny egguthenting. Fikk tips om akupunktur hos Trine Stub på Stathelle. Jeg ville gi dette noen måneder før vi startet på ny egguthenting.

Etter nesten 3 mnd ukentlig akupunktur var jeg gravid!!!!!! Uten noen andre hjelpemidler :-) Hun fikk flere gravide høsten 2007, så jeg er hellig overbevist om at dama er dyktig og vet hva hun gjør! Trine Stub har reist til Tromsø for å studere enda mer, men hun har en "erstatter". Vet ikke om hun er like dyktig, men skader ikke å ta kontakt. Rema 1000 på Stathelle. Bamble Akupunktur?

Før vi bestemte oss for å prøve akupunktur så tok vi ut noen nye medisiner. Har derfor en del Progestan 100 mg kapsler som jeg ikke trenger. De er holdbare til august 2009 dersom noen ønsker for en billig penge...

LYKKE TIL :-)

Skrevet

Akupunktur:

Kløverød Bjørg Elisabeth

Sverres g 14, 3916 Porsgrunn

35 57 16 95

Hun har mye erfaring med å sette nåler før og etter innsetting. Hun har jobbet oppe på fertilitetsklinikken før, men har egen praksis ikke så langt unna sykehuset nå. Veldig koslig dame:)

Skrevet

Kløverød er å annbefales, hun bruker jeg også nå. Skal ha ved neste IVF som er insetting i førsten av may. Hadde ikke akkupunktur ved min første IVF, men har begynt nå pga migrene, allergiske reaksjoner i forbindelse med medisiner og forberede livmoren litt.

Skrevet

Hey! Da jeg ringte fertilitetsklinikken i dag for å nok en gang melde om negativ test, nevnte jeg at jeg kanskje nå burde tenke på noe mer alternativt også. Spurte hun jeg snakket med om hun hadde noen synspunkter på det, og da nevnte hun Bjørg Kløverød. Tidligere var hun en del oppe på klinikken i forbindelse med uttak og innsetting, men var lenge siden de hadde sett noe til henne nå. Er jo mulig pasientene kommer til henne i steden, da hun holder til rett i nærheten. Men de har jo ikke gjort noen studie på dette der, men det skader jo ikke å prøve, som hun sa. Jeg må iallfall finne på noe lurt nå ved neste forsøk, om jeg får et til da...

Skrevet

Hun holder til i nærheten, man kjører ned bakken fra sykehuset til høyre i lyskrysset og lenger bort i denne gata du kommer inn i så står det akkupunktur på veggen, og det er i det gule huset med grønne vinduskarmer 50 m føre et lyskryss, parkerer foran huset ut mot vegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...