Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 så guffen, får bare mer og mer uggen følelse hver gang hun dukker opp på skjermen, liker ikke det oversminkede ansiktet med den dialekten...usj...(og nei jeg er ikke rasist i tilfelle noen overivrige der ute tenker i de baner ). Ellers er jeg en stor Cæsar fan :-) Andre som ikke "tåler" noen rollefiguerer i Cæsar ...?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 ler meg skakk av juni.. Men viss det er noen som gjør meg kvalm må det da være han nye deleieren ;P eheh
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 hehe han har en god skuespiller, men har overdriver litt med stemmen syns jeg ;-)
Monajenten Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er ikke storfan av Pelle, men syns han har vært litt søt nå i det siste som han er ærlig og får seg dame og greier;-)
nickoline og supermann Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Er heller ikke fan av nadia. Blir egentlig litt lei vilde innimellom også ellers synse jeg svein, pelle og juni er skikkelig bra... samt nils ole oftebro. digga da han feis i heisen........ lo så jeg grein. og gårsdagens episode da pelle endelig fikk snøret i bånn......... den var helt konge.
Gulosten™ Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 ".....den dialekten...usj..." Seriøst, hun snakker da svensk?? Klarer virkelig ikke å bry meg nok om Cæsar til å ikke "tåle" noen rollefigurer, men syns hun som spiller Vilde er en grusomt dårlig skuespiller. Har tatt seg opp litt, men det hjalp bare litt!
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 eva og han nye han som var med på idol engang i tida.
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 jeg syns hun er herlig jeg =) elsker svensken hennes =) må si meg enig med juni ja,hhahaa hun har alltid vert morsom =)
Kludrepluten Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Se på andre ting der "Pelle" er med. Husker ikke hva han heter jeg. Men han er slik i alle roller han, så personligheten hans er nok bare slik. Det er ikke overspill, han bare er slik. Ingen jeg direkte hater tror jeg, og jeg følger med på Cæsar. Savner Håvard Bakke. Synd rollefiguren hans tok sitt liv når han endelig hadde blitt "snill". Naidia har jo sine gode sider også hun da. Liker henne jeg. Synes hun er så pen når hun smiler. Juni og Viggo er jo bare søte nå da Jens August kunne godt blitt ute på øya si for min del. Han er så slesk.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Jeg synes også Pelle spiller dårlig. Ellers er han Hove en skikkelig hoven (hehe) blei, men spiller bra.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 De som spiller Vilde og Marius er elendige (for ikke snakke om de stuepikene :-/) Hun der Helen og hun med det bleika håret - grøss ;-) Jeg liker best Juni og Svein.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Helt enig, Spetakkel! Særlig at hun Helen er elendig!! At det går an å plassere noe sånt foran skjermen!!! Og ja- Juni og Svein er best!
solstråle69 Skrevet 5. mars 2008 #18 Skrevet 5. mars 2008 He, he... Noen som lever seg litt vel mye inn i serien? :-) For øvrig er jeg "helt Juni" - så der har dere meg.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå