Gå til innhold

Hva syns dere om...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trond og Roar?? Oppkalling altså! ;-) Har dere eventuelt forslag til navn som passer til dem? Jeg syns ikke Trond Roar var helt fint, det ble nesten litt harry!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt min smak... Trond fungerer kanskje hvis man finner et fint andrenavn? *tenke*

Hva med Trond Theodor? Hehe,nei - jeg vet ikke jeg...

Skrevet

Jeg syns Trond er veldig flott, har litt vanskelig med å se for meg en liten baby-Trond, men navnet er fint:) Forbinder det med voksne menn, men de jeg kjenner som heter det er alle veldig greie!

Roar er jeg ikke så begeistret for. Hva med å bruke et annet navn på R istedet? Ruben, Richard, Runar, Ragnar.....hmm, litt vanskelig.

Skrevet

Den var kinkig - liker hverken Trond eller Roar... Joar er jo et alternativ til Roar, men synes vel ikke det er så veldig mye bedre. Tror jeg vurdert navn som:

Trym

Trygve

Truls

Ragnar

Altså bare beholdt forbokstavene, selv om man ikke helt kan kalle det oppkalling. Alternativt ville jeg valgt ett av navnene - Trond :-)

Skrevet

Synes Trond er fint, har en skjønn fetter som heter det, og navnet brukes av en eller annen grunn lite nå. Roar er greit det også, ikke hipphurra-fint, men kombinasjonen Trond Roar var grusom, navnene slår hverandre ihjel, skikkelig harry, spør du meg.

Skrevet

Trond er fint! Roar er jeg ikke så begeistret for.

Trond Ragnar

Trond Roald

Trond Reidar

Skrevet

Nå ble jeg nesten deppa... Ingen som liker Roar altså?? Jeg synes faktisk at det er det fineste guttenavnet på R!

Ja jeg kjenner også kun voksne menn som heter Trond og Roar. Ikke er det mine favorittnavn heller. Men jeg har litt lyst å kalle opp min sønn etter min pappa Roar eller onkel Trond.

Hva med:

Trond Emil

Trond Even

Trond Fredrik

Trond Marius

Trond Martin

Trond Andreas

Jim Roar

Kom igjen, jeg trenger flere meninger! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...