**Venter på spire** Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Vi reiser på bryllupsreise i mai,regner med at det blir innsetting rundt den tiden.hva ville dere ha gjort,ang å fly.gjør det noe?kanskje det er best å utsette innsetting til vi kommer hjem??
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Gjør ingenting og fly etter innsetting. Jeg har forsøk i utlandet og har fått beskjed fra klinikken der om at det er ingen problem:o)) Tenk så deilig det må være og være ruger under bryllupsreisen, da:o))) For du er gravid til det motsatte er bevisst, sol og varme i rugetiden er bare positivt, og du er sikkert avslappet og fin, og har de aller beste odds for at egget skal feste seg!!
aagder Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Kan aldri innbille meg at en flytur har noe å si, men du bør jo ikke ha samleie første uken etter innsetting :-/ pga. infeksjonsfare.....hmmmmm....!
**Venter på spire** Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Grunnen for at jeg spør ang flying,er at ei venninne akkurat har mistet barn etter en flytur,var da 3,5 mnd på vei!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Så trist:(( Jeg kjenner ei som er flyvertinne, og hun var i jobb de første 3 mnd uten problemer. Etter det ble hun satt på bakken, så det skal ikke være noe problem for deg og fly. Om du ikke skulle bli gravid, og etterpå vil tenke på om det var flyturen sin skyld, så tror jeg nok at jeg ville ventet med innsettingen til etterpå...
purple Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Jeg fløy til hellas da jeg var 10 uker og 12 uker hjem igjen. gikk da bra det! tenk hvor mange som gjør forsøk i utlandet med eggdonajson. De flyr jo....og mange av dem er gravide. Noen har fått barn også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå