Chaiemae Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/5045 Håper vi kan flytte inn der alle sammen i løpet av 2008 eller 2009.
Kjempeglad mamma Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Dytter denne til topps igjen, jeg! Forresten noen som vet når siden blir lagt til på "menyen" på siden av her? Finner den ikke noe sted. Sikkert flere som tar turen innom siden dersom den ligger i oversikten!
Chaiemae Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har lett etter den i menyen både her og på dib men den ligger ikke noen av stedene. Det kan kanskje forklare at det er så lite aktivitet der inne. Det er vel på dib den skal ligge.Må jo innom å titte litt selv om jeg ikke hører til der ennå. Håper folk vil benytte seg av stedet sånn at det er full fart til jeg flytter inn.
Regnbuemor til 2 Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Hei hei. For å enkelt komme dere inn på den nye siden vår klikker dere på den linjen der det står: Alle Forum på DIB. Det står med svart skrift over menyen, som en overskrift. Når dere har trykket på den får man en masse form opp. Da scroller dere nedover til foreldre forum, og et lite stykke ned der ligger den. Lykke til! Og kom innom der innimellom. Det trengs litt mer fart der:)
Chaiemae Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2008 Men den burde jo stå i den hvite ruta inne på dib. Da hadde sikkert flere kommet innom.
Kjempeglad mamma Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Enig i at den burde stått i den hvite ruta og!! Men takk for hjelpen - til nå har jeg brukt linken du la ved, Chaiemae!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå