Gå til innhold

Hvilken vogn vil DU anbefale?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jo jeg "desverre" litt vogndilla da.. Men kan skrive de jeg har tittet mye på.. Skulle gjerne hatt en av hver..

* Emmaljunga Edge Duo, klassisk 4hjuling, herlig trillekomfort og masse ekstra stæsj

* Basson Duo vogn, var imponert over god trillkomfort, og en herlig pris! Masse ekstra morro der og men mangler vuggefunksjonen som er på Emmaljunga vogna..

* One Three Hill Urban Jungle. HERLIG 3 hjuling!!!! Lett, stor plass, kan tilpasses i alle mulige liggestillinger, "trinnløst". Stort svinghjul, godt å trille på snø også (kan evnt låses), og perfekt til shopping lg kommer frem overalt

* Easywalker 3 hjuling med svinghjul. Minner meg veldig om OTH'en, ellers ikke så mye kjennskap til denne vognen

* Peg Perego Pliko P3 trille. Gleder meg som et barn til å trille min lekre hvite og beige vogn:D

* Teutonia S3, 3 hjuling med veldig god kvalitet. Eneste minus på denne for meg er at det er vanskelig å komme til i kurven under vogna...

Hehe.. Stakkars mannen min som prøver å holde meg igjen her jeg sikler på alt som triller på hjul.- nesten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...