Gå til innhold

Jeg har fått jentene mine!!!

nå er vi fem

Anbefalte innlegg

Fredag den 29 februar ble tvillingene våre født ved ks. Det var litt tidlig, men pga morkakeproblemer begynte den ene tvillingen å få det litt dårlig.

Silje veide 2400 gram, mens Mia veide 2000 gram og begge hadde det bra, men var veldig små! De måtte rett på nyfødtintensiven og får mat gjennom sonde, pluss amming.

Det var veldig rart å ikke ha de hos seg og det er enda rarere å ha dratt hjem fra sykehuset mens de fortsatt er der. Men det er til deres beste så jeg får bare smøre meg med tålmodighet.

Det er bare evnen til å spise det står på så forhåpentligvis er de klare for hjemreise snart.

Uansett, er det i alle fall fantastisk å endelig få hilse på de to i magen og jeg er utrolig stolt over å ha bært fram to velskapte unger. Nå gjenstår det bare at storesøster og vi får de hjem så vi kan kose så mye vi vil:-)))

Lykke til videre for resten av dere - dere kan bare glede dere:-)) Det er helt utrolig å endelig være i mål, for det var perioder jeg tvilte på om det kom til å ta en ende dette svangerskapet:-))

Fortsetter under...

Gratulere så masse med to store flotte jenter! Det må være fantastisk å endelig få møte og holde dem.

Skjønner at det ikke var så greit å reise hjem, hadde du ikke noe valg?

Håper de kan ta til seg føde raskt slik at de kommer hjem til mor og resten av familien! Lykke til videre!

Annonse

Takk for alle gratulasjonene!!

Når det gjelder hjemreise så får man et tilbud om å sove på SØF på rom man må dele med andre mammaer. Men jeg tenkte som så at det er viktigere for den lille hjemme at mamma er der enn for tvillingene som ikke merker noe til det så lenge de sover hele natten uansett og får maten i sonde da.

Dessuten er det slitsomt å sjonglere sykehusbesøk/amming og barnehagehenting og oppmerksomhet og overskudd til storesøster samtidig som man kommer seg etter et svangerskap og keisersnitt og skal få igang melkeproduksjonen til to................Så da teller noen timer i egen seng ganske mye plutselig:-)) Men snart er den perioden over og alle fem er hjemme og koser seg, må bare holde ut en uke til eller noe sånt!

Nei, nå skal jeg ta meg en liten lur igjen:-))

ps det er så absolutt verdt strevet!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...