Nellybelly Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg lurer på om noen her har erfaringer med å få litt rosa-aktig blod i utfloden 1 uke før mens? Jeg har nemlig merket meg at 3 uker etter mens (1 uke etter el) så har jeg av og til sett litt blod i utfloden (bare i noen timer) eller "på papiret etter sex". Det kommer ikke noe mer før jeg så får mensen. Jeg trodde første gangene at det kunne være eggløsningen som var sen, men så kom mensen 1 uke etter, og el smertene og symptomene var jo en uke før... Så tenkte jeg kanskje det kunne være festeblødning... Jeg mistet for 1.5 år siden, og da fikk jeg også litt blod på papiret etter sex,, og var gravid den gangen... Men ingenting skjer nå.. Noen som har noen tanker om hva det er? Blir jeg ofte gravid, og så mister jeg med en gang eller hva ialle dager?
lioness* Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hm, det er jo litt mystisk. Har du det slik hver syklus? Det kan jo være festeblødninger, men om det er hver mnd og du alltid får mensen til forventet tid ville jo det være litt rart også da.. Hvis det ofte er i fb med sex kan det jo være at du blør lettere fordi progesteronnivået er på det høyeste akkurat i de dagene. Det innvirker visst på slimhinner så man blør lettere neseblod og sikkert også i underlivet. Jeg pleier aldri å få sånne mellomblødninger, så jeg har ikke så mye erfaringe med det. Hvis det er en festeblødning så vil jo svaret komme av seg selv etter en stund da .. nærmere bestemt i november eller deromkring.
Nellybelly Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Det skjer ikke hver syklus nei, men i veldig mange. Siste halvåret har jeg hatt det slik 4 av 6 pp. Det er nok sikkert pga progesteronnivået er høyest de dagene som du skriver. Har lest at man blør lettere i slimhinnene når man er gravid, men visste ikke at man gjør det disse dager uansett. (?) "Håper det" Jeg har ikke det slik akkurat NU, er nettopp ferdig med mensen og skal til legen på fredag for 1. time. Får nok spør han om dette OGSÅ! Gruer meg litt fordi jeg vet jo ikke hva som skjer. Han sa på telefon at det blir kanskje ikke GU, men vi skulle ta en prat. Jeg håper jeg får sjekket meg skikkelig for å se om noe er galt. Er det ikke det kan jeg senke skuldrene LITT iallefall, og prøve videre uten å lure så fælt. Innbiller meg at jeg så deg på "bli gravid" for 1.5 år siden, kan det stemme? (Jeg var innom der litt da, og mistet i 7. uke) Hvordan ligger det an med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå