Gå til innhold

Trillinger?

Mini-oss

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå sniker jegl itt på forumet deres, jeg jobber nmlig i barnehage og har fått i oppdrag av arbeidsgiver å finne forslag til trillingvogne vi kan kjøpe inn. Skal even ha fire like, så passer ikke å kjøpe på finn eller lignende, vil ha fra butikk med garanti osv.

Vi har prøvd typen som er tre i bredden og de funket dårlig. Kom oss ikke inn dører/heiser osv, den er rett og slett for bred!

Vi ønsker en som er lett å trille (tatt i betraktning at det skal sitte tre i kommer det vel aldri til å bli lett, men så lett som mulig), en som det er mulig å ta av ett sete på, ryggene må kunne legges ned, separate solskjermer, bremser, bagasjeplass og en som tåler en del!

Håper noen har tips til meg, jeg har googlet masse, men vil gjerne ha erfaringer. :)

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg ska selv få bestillt trillingvogn fra "Christiane Wegner"(Tyskland),bare google på det,Vi bor nord for Narvik og har fått en barneutstyrsbutikk(Bjørg AS) til å forhandle den.Den ser både stødig og grei ut og man kan gjøre den om til både tvilling og enkeltvogn,den har to bremser og er type kombivogn,der to sitter fremme og en bak.Den er dessuten mye billigere en one tree hill sin(tre i bredde).

Lykke til m/vognkjøp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...