Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg GRUER meg sånn til august da skal snupp starte i bhg. (10 mnd) mulig han starter i sept, men han er liten alikaval syns jeg... Det jeg lurer på er: når en feks har fått tildelt 100 % plass. kan en disponere den slik en vil? altså feks dra med han kl 09 og hente han 13? Jeg vil nemlig ikke ha han så lenge om gangen, og det er kun disse tidene jeg er på skolen... er det noen regler for dette eller?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Ja klart det :-) Bare gi beskjed i barnehagen om du leverer etter et visst klokkeslett og så kan det jo være de er på tur av og til slik at de ikke er der f.eks kl 13. Er bare å snakke med dem det.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 hei ja self kan du hente barnet ditt når du vil:) litt enig med deg, dem er små men slik er værden i dag, man skal tidlig krøkes. så viss du vil hente barnet ditt tidlig så gjør det, koselig for både deg og barnet ditt:) kanskje han sover inni den tiden han er i barnehagen? slik at han er utvilt når du henter han lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 jeg ja gruer meg skikkelig kjenner jeg... men har det ganske fleksibelt så kan jo være hjemme noen dager også. Det er vel lov? men må man gi beskjed fra dag til dag antar jeg? Sambo begynner også sent 2 dager så blir vel en ordnings.. =)
BellaSofia Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Tenker det samme som deg. Spurte først om 50-70% plass, men det hadde de ikke. Kommer likevel til å hente snuppa tidligere, samt ha henne hjemme når jeg ikke har skole. Samtidig er det jo fint å få gjort unna trening og husarbeid mens hun er i bhg sånn at vi bare kan kose oss sammen Blir tidsnok tatt av tidsklemma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå