Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja så mistet vi igjen...nå gir jeg snart helt opp her..

da har vi mistet 3 ganger siden mai..det er ikke mye morro...

det er kjempe tøft, men må vel bare prøve igjen..

hvordan går det med dere her inne da?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ånei ånei :( jeg har ikke opplevd det selv, og håper det ikke skjer. det må være det værste å kunne oppleve, og så 3 ganger! jeg kjenner jeg bare vil gi deg en god klem..

går du på medisiner for å bli gravid? mens du går gravid? hvilken oppfølging får du?

Skrevet

jeg har gått på primolutt for og få mensen og så begynnt på prgo.men det har ikke hatt no virkning så begynnte på eggløsnings sprøytei stede og da ble jeg gravid med den gang,men mistet.ble gravid igjen med en gang etterpå,men mistet denne gangen oxo..men den siste gangen fikk jeg noen aprøyter jeg skulleta to avi uken somskullehjelpe meg med å holde på barnet,men det gikkikke forde....vi er på fertilitets klinikken iporsgrunn og har fått verdens beste hjelpog oppfølgning...

Skrevet

Jeg vet så sltfor godt hvordan du har det, tenker masse på deg.. Har selv PCOS og har mistet to ganger! Men babyer kommer når de selv vil, og jeg er sikker på at dere vil lykkes :) Går du på hormoner for å gjøre det lettere å bli gravid? Er du overvektig?

Jeg er ca 15 kg overvektig i forhold til BMI, så nå er jeg på slank. Har til nå tatt av ca 7 kg, så det går rette veien selv om det går sent. Jeg tar også Diane for å stabilisere hormonene mine, det er ikke så gøy, har endel bivirkninger.

Jeg har en snill og god mann som tar godt vare på meg når han er hjemme fra "de syv hav". Og vi har god tro på at dette skal lykkes en dag, dersom vi bare er tålmodige! Og derfor har jeg tro på at dere også vil lykkes :)

Klemmeklemme :)

Skrevet

ånei!! igjen !? huff da.. vet lissom ikke helt hva jeg skal si jeg.. håpet virkelig at det skulle gå bra med deg nå... men jeg må jo si som alle andre! det kommer!! vær du sikker;);) du blir da i det minste gravid;).. det er jo bra;) men det er jo ikke noe moro å miste da.. håper det klaffer igjen og at det går bra;)

trøste klem;)..

Skrevet

hei hei.....nei jeg er ikke over vektig...jeg gikk på hormon sprøyter for og prøve å hjelpe til med og holde på barnet,men det gikk ikke så bra forde...men går ikke på noe annet enn det...

ja oxo primolutt for og starte mens da og eggløsnings sprøyte for og få eggløsning...

ja det er utolig viktig og ha en snill og god mann oppe i alt dette her.en trenger denstøtten en kan få oppi det her..

det er kjempe viktig...

klem

Skrevet

ja vi håpet virkelig at det skulle gå bra denne gangen vi oxo.så det var kjempe trist å miste igjen..

men vi får jo bare prøve igjen er jo ikke stort annet å gjøre og håpe på at den sitter da..

hvordan går det med dere da? prøver dere enda?

klem

• 4 uker senere...
Skrevet

Slenger med på her jeg.. Gikk ikke for oss denne gangen heller.. Mistet i 6.uke.. Utrolig trist.. hvordan skal man komme seg opp igjen?

Skrevet

huff ja det er kjempe trist.

er dette første gangen du mister?

det er ikke lett og komme seg over dette om det er første gangen en mister..

dette her var min 3 gang på under ett år så gikk lettere nå fordet om det var veldig vondt.

men jeg miste i mai da var jeg nesten 6 mnd på vei når jeg mistet i for tidlig fødsel, det er bare en helt ubeskrivelig smerteful følelese...men det er aldri moro ogmiste uansett hvor langt en er...

de to andre gangene har jeg mistet i 4 og 6 uke ca...

du må prate om det og ta tiden til hjelp..

oxo er det veldig viktig og prate med mannen din om dette og ikke stenge han ute du trenger han i denne perioden..

får håpe det lykkes for dere snart ..skal krysse fingerene for dere jeg:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...