Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg skal ha permisjon fra studiene i ett år, og skal melde meg av eksamen. Er det bare å melde seg av på studentweb? og melde seg opp igjen til høsten? Jeg mister ikke plassen min da?
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 hvis du skal ha permisjon i et år fra høgskole/universitet må du sende skriftlig søknad til administrasjonen. på høgskolen jeg går kan jeg ta eksamener under permisjonen dersom jeg ønsker det så lenge jeg betaler semesteravgiften. skjønte ikke helt om det var det du lurte på eller ganske enkelt at du ikke skal ta eksamener i vår men vil heller ta de i høst? isåfall vil du jo miste evt stipend dersom du melder deg av pga svangerskapet, da bør du heller levere sykemld på eksamene du skal ha så mister du ikke et forsøk eller taper stipendet. hvis du bare melder deg av eksamen så tror jeg kanskje du kan miste plassen din ja. snakk med studieveilederen din før du gjør noe som helst!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå