Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uttak på meg, men donoren min regner jeg med skal ha uttak i uke 16 eller 17, så da blir jeg ruger igjen:o)

Skrevet

Så spennende :) Vi har endelig kommet så langt som til ivf vi også. Skal starte spray 22.mars med uttak i uke 17. Har hatt 2 negative AIH nå, så det orker jeg ikke å prøve mer.

Skrevet

Like greit og gå over til IVF da, ja. Jeg starter opp med Progynova 30/3 med første UL-sjekk av livmorslimhinnen 7.april. Håper denne ikke kødder det til for meg, men vokser som den skal også denne gangen.

Blir koselig og følges:o) Lykke til med spray og sprøyter og alt som hører til!!

Skrevet

Har du hatt mange forsøk tidligere? Hvordan foregår forresten forsøk med eggdonor? Er det kun Progynova du skal bruke?

Ja, koselig å ha noen å følge på veien :)

Skrevet

Jeg har hatt en donor tidligere. Hun fikk ut 5 egg, hvor 3 av de ble befruktet og delte seg slik de skulle. Fikk satt inn ett og to på frys. Kun ett overlevde opptining og fortsatte og dele seg. Så har hatt to innsettinger, da, men uten resultat så langt.

Forsøk med eggdonor, ja. Klinikken finner donor til oss som matcher oss i form og farge. Fikk tilsendt et skjema som vi fyller ut hvor de stiller alle mulige spørsmål med tanke på og matche oss godt nok, og at donor oppfyller evt krav som vi måtte ha.

Donor går vel på medisiner rundt 2-3 uker, mens jeg bruker Progynova for og bygge opp slimhinnen. Samme dagen som donor har uttak starter jeg med Crinone.

Ellers foregår alt som ved vanlig IVF/ICSI. Våre egg blir befruktet med ICSI da mannen har litt nedsatt sædkvalitet.

Skrevet

Har dere annen donor denne gangen? Sånn i tilfelle at "kjemien" mellom deg og donor faktisk ikke var den beste? Altså at det kan være grunn til at det ikke ble noe resultat?

Skrevet

Vi har ikke bare ny donor, men ny klinikk også:o)))

Jeg har også tenkt tanken på at kjemien mellom oss kanskje ikke var den beste, samt at kjemien mellom mannen min og donor heller ikke passet helt. Godt du nevnte det forresten:o)) Er litt godt og se at det ikke bare er jeg som tenker på det.

Klinikken byttet vi pga ventetid og pris. Slapp og vente 1 år, samt betale 60.000 kr. mot og vente 3 mnd og betale halvparten. Denne gangen skal vi til Riga, sist var vi i Finland. Mange norske par som er meget godt fornøyd med den lille klinikken vi nå har valgt, og det er utrolig lett og få svar på ting man lurer på. Jeg sendte f.eks mail til embryologen som er koordinatoren vår seint på søndag kveld, og tror du ikke han svarte meg? *imponert og søkkførrspælt* (les: overrasket).

Er det forresten Riksen du tilhører eller er jeg helt på bærtur nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...