Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hvor får man kjøpt brillebukser/babytruser til å ha utenpå brettebleier?
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Fant de kuleste brillebuksene ever på polarn og pyret. Desverre vil de jo bli borte under ullbuksa, tror jeg må finne en annen bruk til de også.-. hehe.. De hadde noen på salg på steen og strøm i oslo også da jeg var der igår. Ellers har sparkjøp noen stripete som visstnok er ganske så bra(jeg trodde det var badebukser da jeg var der men så feil kan man ta). Andre steder jeg har kjøpt brillebukser er på Babyprofsen i Tøcksfors (der hadde de mange forskjellige typer) og på Rudo barnevognhuset bestiller de gjerne opp for deg da til en pris på 39kr stykket(tror det var Joha de hadde). LIndex har også men disse synd jeg virket litt trange. Er foreløpig bare hamstring på oss da, den lille kommer jo ikke før i mai.. Men noe er kjekt å gjøre mens man venter.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Takk for info, men jeg bor i nord norge så det kan nok bli litt vanskelig å få tak i brillebukser fra Oslo. Noen nettsider man kan bestille fra? Skal gå å se på Lindex da:-) HI
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Hehe.. DA blir det muligens litt verre ja;) Men lindex er verdt et forsøk, ellers hadde jeg tittet på www.sparkjop.no og evnt ringt (fant ikke brillebuksene nå på siden men de har jo i butikker så kan de sikkert sende). Eller gått på www.rudo.no og sett. De fleste sender jo i posten dersom man vet hvilken str man er på jakt etter. Siste tips er å kontakte Joha direkte og høre om de har noen butikker i nærheten av deg som selger brillebukser. God jakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå