Gå til innhold

Hva foreslår dere? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett noen her forteller litt om seg selv for å lage et "bilde" av familien til barnet, og lar dere foreslå navn utifra det. Så jeg skal prøve meg på det samme, litt for morroskyld. ;-)

Jeg er utdannet innen hotell bransjen, men har full jobb i barnehage. Min samboer eier et lastebil firma sammen med sin bror. Vi bor på en fin liten gård på landet, som han har arvet etter sine foreldre. Vi har 2 kuer, 4 sauer, 5 høner, 1 katt og 1 hund, først og fremst som en hobby i tillegg til jobb. Jeg er nå gravid i 3 mnd, noe som alle gleder seg stort over! Dette blir vårt første barn. Hittil har vi bare noen navneforslag som vi er enige om. Vi har også litt lyst å kalle opp, men ingenting er bestemt enda.

Jeg har litt lyst å se hva dere vil foreslå av navn også :-) Vi vet ikke kjønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser for meg navn med litt tradisjon for dere. tenker kanskje at navnet ikke er det viktigste, bare det er pent, lett å uttale, og at det passer på barnet. tror ikke michellynn eller Chrisander er navn som dere liker. derimot tror jeg kanskje disse faller i smak:

Krisitne

Johanne

Karen

Maren

Anna

Lina

Elise

Johannes

Petter

Kristian

Sondre

Even

Sivert

Torbjørn

Skrevet

Adele eller Johanna!

Skrevet

Siden du jobber i barnehage, så møter du nok mange barn som har poppisnavn - og du er kanskje ute etter noe litt mer spesielt? Samtidig tenker jeg at både du og samboeren din høres ut som jordnære og stødig, og ikke liker så godt navn som Jessica og Felix f.eks.? På riktig spor eller helt på bærtur?

Prøver meg uansett, med navn som:

Vilde

Ellinor

Vilja

Livia

Johanna

Mikkel

Syver

Sigve

Erlend

Skrevet

Eskil

Even

Sverre

Malene

Elise

Elisabeth

Eva

Skrevet

Ja dere er på helt riktig spor med navneforslagene her! :-)

Det er mange barn med poppisnavn i barnehagen, og det synes jeg blir litt kjedelig. Vi har lyst på navn som ikke er på navnetoppen, selv om det er mange fine navn der. Samtidig har vi lyst på et navn som ikke er heeelt superorginalt! He he, Jessica og Felix er ikke akkurat favoritter nei.

Men alle navnene dere har foreslått hittil har vært bra! Helt utrolig! Dette med å lage et "bilde" av oss var ikke så dumt, dere skjønner hvilke type navn vi er på jakt etter ;-) Blir glad for flere forslag! Dobbeltnavn er også aktuelt :-)

Skrevet

He he. Chrisander og Michellynn er heller ikke noe navn for oss! Helt riktig! ;-)

Skrevet

Vil foreslå Håvard og Eivind hvis du er så heldig å få en liten pjokk! :)

Kunne tulla kanskje hett Anna eller Stine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...