Gå til innhold

Snudde sofaen på hodet og ble overrasket

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ett år siden kjøpte vi ny sofa. Vinkelsofa i to deler. Elsker sofaen vår. De siste dagene har den begynt å knirke litt, så nå når gubben kom fra jobb snudde han den sofadelen på hodet. Gjett om han ble overrasket når han hørte at det var noe "tungt" som ramla rundt der inne. Og enda mere overrasket ble han når han fant ekstra ben inni trekket på sofaen når vi åpnet det (på undersiden). Fant et likedann beinsett inni den andre sofadelen bare at det satt fast så det lå ikke løst inni. Her har vi hatt sofaen i et år lissom. Selgeren kunne vel sagt i fra om det.

Uansett så var disse nye beina penere enn de gammle knottene, så nå skrur mannen nye bein på sofaen.. Da kommer den også litt høyere opp fra gulvet og det blir lettere å få frem lego og små lekebiler som har en tendens til å forville seg inn under den.

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Unnskyld at jeg ler....men, HA HA HA!!!! Det er jo som regel sånn "rom" under de fleste nye sofaer nå, detta så jo vi når vi bærte sofaen inn :o) Hva har dere hatt som bein nå da? Hehe..

Skrevet

Vi ler vi også.. Eller vi lo.... Mannen ler ikke mere for det var tomt for batteri på drillen hans, og da "tør" ikke jeg å le *knis*

Vi bar ikke sofan inn i det hele tatt vi.. Fikk den bært inn gitt.

Frem til nå har vi hatt noen sorte knotter som sto på når vi fikk den

Skrevet

Da jeg leste overskriften trodde jeg det var en gamme sofa og at du fant penger.....:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehehe.... :P Nei, skjønner du ikke tør og le, hadde vel ikke jeg gjort heller ;)

Åssen sofa har dere? Vi har også en vinkelsofa i 2 deler, en i skinn, evnt "skinn".. sto på sånne sorte knotter her og, men mor ante uråd ;o)

Skrevet

Denne er også i skinn. Tenkte ikke på at det kunne følge med andre bein. Ikke sa selgeren noe om det heller. Ikke er jeg så godt vandt med nye sofaer heller.

Nå står den der og "skinner" på sine splitte nye bein. Gleder meg til å prøve den nå.

Ikke knirker sofaen lengre heller.

tihi... skulle ønske det var penger vi fant i den i stedet sånn praktisk sett. trenger sårt noen ekstra kroner nå som jeg ikke har jobb lengre.

Annonse

Gjest Sekretøsa
Skrevet

med sånne ruter i setet? hehe.. kanskje vi har samme? Kjøpte vår på bohus, for 1 års tid siden.... :o)

Ja, det kan jeg skjønne kommer godt med... R skal ha ferie 2 uker til, så er det no more money på meg! Teh..

Skrevet

vi har sømmer og knapper, ikke ruter.. Tror jeg vet hvem sofa du har for xn min og samboeren kjøpte på Bohus og den er ganske lik vår.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, rektig... Hehe :) Vi har med sånn sjeselong da (eller hvordna det nå skrives) :o) MED bein ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...