Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 vi har tre barn som alle har navn som begynner på C. Trenger nr.4 å ha et navn som begynner på c også da? vi tror det blir en gutt denne gangen - har dere noen navneforslag? evnt. fine jentenavn å komme med?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Ja! Siden dere har så mye som tre barn med forbokstaven C, så burde også den fjerde få det. Ellers vil tro han/henne vil føle seg litt utenfor de andre søsknene. Så jeg synes absolutt at dere burde finne et navn på C også denne gangen ;-)
Lene J Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Ja,nr4 trenger det. synes jeg da... veit ikke om det er gode forslag,men..... CORNELIUS Cederik Calle Connor Charlie Claes Caisa Camilla Camille Christiane Connie Clara Charlen Canutte Charltte Cornelia Celine Cecilie Cathrine Cille
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Conrad Casper Cornelius Cecilie Christin Camilla
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Takk for svar alle sammen :-) Da er det ihvertfall avgjort at nr.4 skal få et navn som begynner på C. De navnene jeg til nå har likt best er: Casper Colin Chrisander og av jentenavn: Christina Charlene Cassandra
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Hadde valgt et navn som ikke starter på C.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Hvorfor ville du ikke ha hatt navn på c til nr.4 også? Jeg er litt usikker - men dumt hvis navnet gjør at den siste føler seg uttafor...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Tror ikke noe på at en 4de mann vil føle seg utenfor dersom navnet ikke starter på C. Dessuten synest jeg at det er dumt å velge et navn på C bare fordi du føler du må.. Velg heller det fineste navnet du vet om uavhengig av forbokstav:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 takk for svar. Jeg har tenkt endel på Tristan Remi Alexander Ruben Bendik Fredrik Og av jentenavn: Madelene Mathea Sonja Helene (oppkalling) Linnea Andrea
Vipsenmamma Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Tror du ikke nr. 4 heller vil ha et pent navn dere likte istedet for å måtte hete Chrisander eller Cassandra eller noe annet mindre pent bare fordi det begynte på C?
Vipsenmamma Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Se der ja - Bendik og Sonja Helene var mye bedre forslag :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 hehe, helt sikkert.... vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha flere enn 3 barn og det var ikke planlagt at alle skulle begynne på c fra starten av. Egentlig skulle nr.1 hete Madelene, men da hun ble født så hun ut som en Camilla :-) og Christoffer var favoritt guttenavnet mitt - så dermed ble det C på nr.2 også. Med nr.3 var vi usikker slik som nå, men fant et pent jentenavn på c som vi begge likte, og skulle jo liksom være ferdige nå. Problemet nå er at jeg ikke finner guttenavn på C som jeg liker 100%, og alle de fine jentenavnene jeg finner på C ligner litt på de jentenavnene som vi allerede har brukt. Men nå er det jo så mange som har sagt til meg (familie og venner) at når jeg først har kalt de andre 3 for noe som begynner på C så bør jeg fullføre det med nr.4....mannen min mener også dette og jeg hadde jo egentlig kapitulert. Men siden jeg er så usikker så er jeg også veldig påvirkelig, hehe..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Liker veldig godt Andrea og Ruben av forslaga dine. Sonja Helene, Linnea, Bendik og Fredrik er også ok navn. Hilsen hun som ønsket noe annet en C på sistemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå