frkG Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har prøvd, både akupunktur, yoga og moxa, i uke 34 og 35 og det funka ikke for meg. Jenta mi sitter fortsatt. Men nå har jeg en litt hjerteformet livmor, så antagelig har hun det best sånn.
Phantom´ Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Jeg driver på nå... Harr aku og moxa idag, i går og dagen før. Kjenner at det er ekstra mye aktivitet i magen, men har ikke snudd seg... enda.... Dama jeg går hos mener det bør skje i løpet av helga om det skjer. Skal melde inn om det skjer noe. Snuppa har forøvrig ligget slik i 8 uker... Har vel funnet sin favorittstilling...
Lenemor86 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg prøvde både akupunktur og moxa behandling i uke 35-37. Det fungerte ikke for meg. Derimot var jeg plaget med leggkramper om natta, som ble helt borte etter 1 behandling med akupunktur!
Susie Q Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 jeg prøvde begge deler og det ble kjempemasse aktivitet!jeg kjente -og så at småttis prøvde å snu seg, men navlesnora var for kort...et annet råd som visstnok skal være veldig bra er å gå opp og ned trapper sidelengs! og hvis ingenting hjelper, så går nok det også fint:) jeg fødte første gang setebarn (kom med et kne først) uten epidural:) lykke til!
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jeg prøvde moxa uten hell. Har et par pent brukte moxasticks som jeg gir bort til den som trenger det.
Soloho Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Hva er moxastix? Frykter for sete denne gangen også. Venter andremann som sitter planta med rompa ned...hehe
Gjest Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 d er noen sigar lignende røkelse,som er laget av burot blader.. de skal tennes på å holdes på hver side av lilletærna ..jeg fikk d av akupunktøren min,uten hell..lukta drit så ikke gjør d inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå