Gå til innhold

Litt flaut spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på om det er fler som får litt vondt ved sex.. vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, men det kjennes ut som penis kommer langt inn og stanger i ett eller annet. Har hatt det slik før jeg ble gravid ved enkelte stillinger også, men nå har jeg det med nesten alle stillinger. Jeg blir litt anspent for det gjør vondt da, prøver nesten å trekke meg unna, hehe.. Litt rart forklart.. Jeg tenkte at det sikkert er nederst på livmora han kommer borti, og kanskje den er lenger ned nå? Jeg tror typen har en ganske vanlig størrelse på utstyret, så han er har nok ikke unormalt lang heller, kanskje jeg er kort i utstyret mitt? Morro å høre om fler har samme erfaring :) Evt. tips da! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137043369-litt-flaut-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Flaut å flaut, det er jo greit å spørre om andre har det sånn, helt naturlig som alt annet. Det er mye som forandrer seg mens man går gravid og etter at man er ferdig med svangerskapet. Det blir jo ikke bedre av at du kanskje anstrenger deg under samleie. Jeg skjønner at det ikke er greit. Håper du har en tålmodig mann som hjelper deg med å finne en god stilling. Jeg hadde det bra før svangerskapet, men nå er det så godt at jeg kunne gjordt det hele dagen, Det er nytt for meg da, for dette er mitt 3. Håper alt ordner seg, Lykke til.

hvis du slapper godt av og er nok våt og ikke er redd for at det skal gjøre vondt så føles sexen bedre, prøvde d selv sist gang vi hadde sex, men nå har typen min en veldig lang en og, hadde vondt av og til før jeg ble gravid da hjalp det å ha sex bakfra

Huff den sexen....for et styr!

Jeg må si at jeg ikke heller synes sexen funker helt bra mens man er gravid. Stakkars nødende gubbe..han blir stadig avvist.

Jeg synes ikke jeg får beveget meg sånn som jeg skal og dermed fnner vi ingen god stilling og jeg gir egentlig helt opp.

Husker ikke sisr vi hadde god sex i det hele tatt.

Men vet du hva du kan trøste deg med...????

Sexen blir fantastisk etter at du har født!

Det var helt utrolig...etter at ømheten etter selve fødselen hadde gitt seg ble alt mye mer følsomt. Vi hadde det fantastisk!

Trøster meg med det jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...