Gå til innhold

HJELP! Hvit prikk + veldig sår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med sår brystvorte på høyre side noen dager nå etter at jeg kjente jeg begynte å få tilstopping på den siden. Ammet som en gal, og trodde sårheten skyldtes dette + slurv med ammestilling + liten tulling som biter meg i puppen.

Men denne sårheten vil jo ikke avta, og det gjør virkelig vondt. Jeg har ammet så og si problemfritt i 6 mnd nå, så jeg har vanskelig for å tro at dette er vanlig sårhet.

Og nå oppdaget jeg en hvit prikk midt på brystvorta, og brystvorta kjennes hard inni. Kan det være noe "rester" fra den tilstoppede melkegangen? Tilstoppingen har gått over nå, og brystvorta er ikke så rød i seg selv (har ikke skrubbsår, slik jeg husker fra oppstarten på amminga.) Ergo virker det sm om smertene kommer innenfra brystknoppen.

Kan dette stemme? Og hvordan kan jeg få dette bort i en fei?! Reiser på lang flytur utenlands om få dager, og vil gjerne være på rett vei innen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å klem forsiktig for å få den ut,ha varme på,og prøv.Det er etter tette mjelkeganger ja, det er ein sånn fett propp som står der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...