Gå til innhold

Da har vi begynt å prøve igjen : )

Prinsen & spiren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke fikk beskjed av legen å vente til en ny mens var over, har vi endelig fått begynt igjen! :) Ventet til blødningen hadde stoppet, og noen dager til.. så begynte vi ;) hehe.. Håper det klaffer snart , og at det går bra denne gangen=) Har blitt spådd at vi blir gravide snart, og alt vil gå bra:D

Hvordan går det med dere andre? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

så kjekt;O)håper det skjer snart!

jeg tok en graviditetstest, billigtest, i dag- lyste negativ mot meg- er vel første og siste gang jeg kommer til å være så gla for en negativ test.

Godt å vite at ting normaliserer seg.

jeg hadde en SA 10 februar, blødde så lenge at jeg hadde utskrapning 28 februar. Fikk da beskjed om å vente en menstruasjonssyklus før vi prøvde igjen- jeg spurte hvorfor, og da fikk jeg ikke annet svar enn at det var greit for kroppen å slappe av litt.

hadde du SA?evt når?

Skrevet

Var du langt på vei eller?

Jeg var bare fire uker på vei, så legen sa at det var omtrent (?) som en forsinket mens! Han sa ikke noe på at jeg måtte vente.. Blødde heldigvis bare i fire-fem dager! Hadde SA for bare 14 dager siden, men jeg føler meg så klar for å begynne igjen.. :) Har verken hatt vondt eller vært i dårlig form.. Jeg ventet til blødningen var helt borte + noen ekstra dager! Var bare tilfeldig at jeg fant ut at jeg var gravid, jeg hadde trodd det var vanlig mens ellers.. så hadde nok begynt på igjen enda tidligere ;p

Skrevet

jeg var bare 6-7uker på vei. Men merket jeg var gravid før ikm så det var noen laaange uker. Tenker til og med at jeg kanskje stresset for mye i den perioden...kommer iallefall til å ta det roligere neste gang...

men det er litt vanskelig siden jeg har en jobb som medfører mye reising og fysiske aktiviteter...ikke bare bare dette her;O)

sa legen noe om eggløsning etc?

det er en spennende tidO)kribler i magen

Skrevet

uff, ja.. Vanskelig å ikke begynne å "stresse" styre og ordne når du finner ut at du er gravid.. Jeg er ekstrem sånn.. Hadde lyst til å begynne å handle klær liksom.. Så neste gang må være også roe meg ned!!

Nei, sa ikke noe om det. Men jeg mistet på tida rundt da jeg skulle ha mensne, så jeg antar nesten at jeg har el fjorten dager etterpå? Vanskelig. Fikk du beskjed om dette?

Skrevet

jeg er stresset av meg i utgangspunktet så må prøve å roe meg ned litt...jeg er redd for at det kan ha påvirket graviditeten..?..

Nei, jeg fikk heller ikke vite noe- tror det er veldig forskjellig...jeg blødde som sagt i tre uker, slik at jeg måtte på utskraping- så jeg har ingen peiling på når ting skjer i min kropp lenger.

det eneste legen sa til meg var å vente en menstruasjon- selv tenker jeg at blir vi gravide før dette så er kroppen klar for dette. Det er jo så forskjellig for hva folk opplever, slik som du feks, fikk beskjed om å ikke vente, så har du dem som får høre at de må vente i 3mnd...ikke lett å bli klok...

godt å prate med deg;O)blir jo frustrert av å ikke få luftet tankene ute blant venner og familie...

Skrevet

Jeg også er veeeeldig (!!!) stressa .. vanskelig å si om det kan påvirke. Til en viss grad kan det vel det? Så det må jeg jobbe med. Hehe..

Åh, du fikk heller ingen klar beskjed? :S Da er det vanskelig.. Og så rart at legene er så uenige :S Men som du sier, jeg også tror kroppen blir gravid igjen når den er klar for det :) Og ting skjer for en grunn... det tror jeg også på ; ) hehe..

I like måte :D Jaa, enig.. Gleder meg til vi blir gravide på nytt og det har gått over 12 uker... DET skal bli deilig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...