Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Er det noen som har hørt om noen som heter det? En av de tre nornene i norrøn mytologi (de andre var Urd og Skuld). Liker klangen! Kan kanskje kombineres med et annet navn, fks Ella Verdande, Mari Verdande, eller burde det vært et annet norrønt navn i såfall? Spent på om flere liker det her inne:)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 om du liker norrøne navn så synes jeg du burde ta et ant navn. det var veldig tungt å utale, likte ikke helt det navnet nei..
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Verdane Capital tenkte jeg med en gang... Ville valgt noe annet - Vera f.eks....
RompeRock Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg leste "fordømte" med en slags tysk klang: "Verdamte"... eller noe sånt. Så beklager, jeg synes ikke det var noe særlig. Sorry sorry...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Det navnet har jeg aldri hørt før. Syns ikke det var pent heller, desverre. Men jeg synes det er litt kult med ordentlig norrøne navn, men ikke alle er like fine. Så jeg ville nok valgt et annet norrønt navn til Ella eller Mari. Men det er nå jeg da..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Ideen er jo god, fint at man tar opp også mer ukjente norrøne navn. Men syns det blir litt tungt og langt. Og jeg syns i allle fall ikke det skal kombineres med et annet navn. Har aldri hørt om noen som heter det.
Slumdog Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Naar jeg saa overskriften saa tenkte jeg at hvis dette er et navn saa maa det vaere et guttenavn... Synes og ideen din er god men dette synes jeg ble for spesielt + at jeg ikke synes det var et pent navn heller for den saks skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå