Gå til innhold

Student i Trondheim ?

solv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp funnet ut jeg er gravid. Lurer på om det er noen hær som studerer i trondheim som vill ha en samtalepartner igjennom svangerskapet. Har ingen venner som har barn , så det hadde vært greit og snakke med noen i samme sitvasjon - :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei. Hvor gammel er du, hva studerer du og når har du termin? hehe. Mange spørsmål det.

Skrevet

hei;) jeg er student i trondheim, og er gravid. er i 11 uke å;) hva studerer du her i t.heim? er du langt på vei?

Skrevet

heihei!

jeg er også student i trondheim. jeg er 7+3 :)

jeg har heller ingen venner med barn, er først ute :)

Skrevet

Jeg er også student i Trondheim, går lærerskolen. Er 14 uker på vei i dag:)

Skrevet

Hei :) Koselig at folk svarer.

Jeg er en 84 mod. Studerer Historie på Drag , og har termin den 7 nov :) Så det er ikke så lenge siden jeg fant det ut. er 6 uker på vei. Jeg og samboer har vært i lag et halvt år nå så vi fikk en krasj bom bang start kan man si :P Synes det er koselig og ha noen som er litt i samme sitvasjon og snakke litt med, blir liksom ikke det samme og fortelle vennene om kvalmen , eller angsten for at noe er galt. Mammalisa86: får vell spørre deg om det samme da som du spurte meg om , gammel, hva studerer du , og uker på vei :)

Skrevet

Ja det er noe spesielt med det og være først ute :) Lurer litt på når jeg skal si det jeg til fam og venner. Noen som har begynt ? Har litt angst for hva mamma sier ;P hehe selv om jeg veit at hun blir sikkert glad

Skrevet

Jeg studerer også historie på Dragvoll, eller egentlig middelalderkunnskap, men har tenkt å ta master i historie. Jeg er 18-19 uker på vei. Skal på ny ultralyd på onsdag, så da får jeg vite termin. Jeg og samboeren min har ei datter på to år fra før av, og har vært sammen i ca 3 år. Så ganske pang start for oss også ;) Tror jeg har termin første uka i august, så blir sikkert et år permisjon på meg. Har du studert mange år? Dette er mitt andre.

Skrevet

Som du ser ut fra nicket mitt så er jeg 86 modell. Men blir ikke 22 før i desember da.

Skrevet

Hehe. ja , dette er mitt andre også. Skal vell ta 3 årig historie, men det blir nokk pause i høst . Tipper jeg tar 1 års permisjon . Hvilke fag tar du da ?

Skrevet

jeg går også lærer :)

hvilket år går du?

Skrevet

Jeg tar hist 1110 (eldre historie), antikk prosa (studerer latin også) og perspektivemnet mitt, som er arkitekturhistorie.

Skrevet

Heihei:) Jeg er også student i Trondheim. Opprinnelig fra Sunnmøre, og ingen av venninene mine med barn bor her. Har termin 10 oktober :) Jeg studerer på HIST. .:)

Skrevet

hei !

Håper på å kunne si det snart...at jeg er gravid, student i trondheim..er foreløbig bare en studen i trondheim:) men håper håper !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...