Gå til innhold

Det samme...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er det snart et år siden jeg var her sist.

Kikket en del når jeg gikk gravid med minsten.

Og husker fra da at det flest ønsket seg jenter.

Ser at diskusjonene er mye det samme. Folk skriver innlegg som at det har sååå lyst på jente, og andre blir provosert og svarer.

Er selv en av dem som blir litt provosert egentlig.

Elstemann er en gutt og da jeg gikk gravid med nr 2 så ønsket jeg meg hverken det ene eller andre. Tenke bare på at jeg hadde en nydelig liten baby inni magen, og gledet meg villt! :)

Det ble en jente. Hun er snart et år nå.

Verdens søteste lille jente som har verdens herligste storebror.

Og så en ting til... lurer på om når folk ønsker seg jente, at de tror at jentene er så mye roligere, og sitter pent og bare smiler fint og er søt.

Av erfaring både fra meg og venninner så er det ikke sånn.

Lillesøster her er 10 ganger "villere" enn storbror. Er overalt og veldig rampete. Hehe.

Storebror er en ganske snill, rolig type.

Og trassen (det jeg har sett av jenter på alder med gutten min) er verre hos jenter.

Er fantastisk uansett om det er jente eller gutt hvertfall.!!! :)

oi..ble langt dette.

Lykke til i svangerskapet alle sammen

Fortsetter under...

Helt enig i alt du skriver:-)

Har selv en gutt på snart 2,5 år. Og en snillere, mer morsom, smart og søt guttunge skal man lete lenge etter! Han er så enkel å ha med å gjøre, og har aldri hatt noe å utsette på han siden han ble kvitt kolikken sin ved ca. 4 mnd. Alltid vært aktiv og sprudlende, og noe trass kan jeg egentlig ikke si vi har opplevd enda... Men så er vi også veldig flinke til å forstå han og unngår derfor mange konflikter:-)

Har også sett mange trassige jentunger, og de har vært trassige på en helt annen måte enn gutter jeg har sett. Har ofte tenkt at jeg er glad jeg har en gutt, så jeg slipper sånne sutrejenter!

Vi venter ei jente nå i juni, og gleder oss selvfølgelig veldig på å få en av hvert kjønn, men vesla kan umulig greie å overgå storebroren sin;-) Hun blir den mest perfekte jenta i hele verden, og han den mest perfekte gutten! Har allerede en sterk morsfølelse for tuppa i magen, men greier ikke forestille meg hvordan jeg kan bli like glad i enda et barn i tillegg til den skjønne Oliver'n min:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...