Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Sønnen min sover veldig kort tid av gangen på dagtid, gjerne bare 30 min av gangen. Men når han våkner så gråter han sjeldent, han bare ligger der. Har av og til ventet i 10 min for å se om han sovner igjen, men det gjør han ikke. TRor dere at han hadde sovnet igjen hvis jeg hadde ventet lenger med å ta han opp?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hva med å amme til han sovner, og la han sove på fanget ditt til han våkner, da kose litt og amme litt mer, muligens sover han da litt lenger.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Han er 7 mnd så tror dessverre ikke det går, men takk for svar likevel:))
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 vi Nora ligger vaken i senga uten å gråte s¨tar eg henne ikke opp. da ligger hun og snakker og leker med smokken..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Det som ikke går var som anonym forklarte med å amme han til søvn, men skal prøve slik du sa med å la han ligge å "kose" seg ltt selv. Takk for svar:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå