Gå til innhold

blødning ved medisinsk abort..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg har tatt første tbl. og har nå fått blødninger.. Aborten skjer i morgen..) i blødningen var det en stor klomp??? er dette normalt? jeg har ikke abortert sant? Håper på svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, da kan det hende at du har abortert. Jeg leste på pakningsvedlegget da jeg tok abort at det i noen tilfeller kunne komme når man tok tablettene.

Skrevet

Takk for svar.. :)

Håper jeg har abortert.. Da slipper jeg vel alt dette i morgen..

Skrevet

du må nok møte opp i morgen likevel og få de tablettene som avtalt, for det er jo ikke sikkert at alt er kommet ut, og dersom ikke alt kommer ut så kan det hende du får infeksjon...

Skrevet

Tror ikke du har abortert. Hadde det i mars 07, og trodde jeg var ferdig, men var ikke det. Det er helt normalt med klumper. Husk å få smertestillende før du drar fra sykehuset. Jeg fikk ikke noe så jeg aborterte på to paracet og det var veldig vondt. Lykke til i morgen, tenker på deg!

Skrevet

ok.. takk..:)

Ja, satser på det går bra.. har lest mye skrekkhistorier her inne.. hehe.. men tåler det! Ingen har dødd så vidt jeg vet.. Men gruer meg.. vil bare bli ferdig!

Jeg skal være på sykehuset når jeg aborterer. Tar ikke sjangsen på noe annet. Hvor mye blødde du før aborten? og etter?

Skrevet

HI her.. har vært på sykehuset og alt gikk som det skal.. er bare bra å ha klumper i blodet visstnok.. jeg har nå abortert, og tro meg, man vet når man aborterer!!!

Har hatt en helt grei opplevelse av aborten.. Er glad for å få det overstått:) Lykke til alle andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...