Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 NOEN SOM HADDE BLØDNING TIDLIG I SVANGERSKAPET HER?TAKKNEMLIG FOR SVAR
sommerfuglene Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Jepp, i uke 11... Varte to dager, ingen smerter. Fekk henvisning til UL, og det var då me såg at det var to inne i magen Legen fann ikkje ut kva blødningen kom av, men det er ikkje uvanleg å oppleve dette. Trur 30% av alle kvinner som får barn har hatt blødning ein eller an gang i svangerskapet. Forresten så er det ein del som har festeblødning rundt uke 7-8, du skriv ikkje kor langt du har komt men... Ta ein telefon til legen/jordmor/føden dersom du er engsteleg eller har smerter. Det går nok bra:)
2 nøster Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Jepp, hadde en liten i Uke 10+5 eller no.. Visstnok pga av en slimfull livmorhals/vagina..eller hva det enn heter Det var en liten blodåre som sprakk... Men er som Sommerfuglene sier, det er veldig vanlig med blødning- men alltid skremmendes.. Ta en tlf til legen du Håper alt ordner seg, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Hadde en blødning i uke 9 og en i uke 11.Men alt sto bra tel med babyan.De sa det var veldig vanlig i tvillingsvangerskap.Håpe det går bra med dokker;)
bratt Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har hatt 2 blødninger, en i uke 10 og en i uke 12 og da jeg hadde den første blødningen var det som jeg bløddde neseblod, det var ill rødt og rant og rant, og hadde jeg hatt bind med meg hadde jeg blødd ut 4 bind på 2 timer, så det var ille. men hadde ikke store smerter. fikk ultralyd innen 2 timer, akutt, og alt var bra med mine 2:) Det var morkaken til den ene tvillingen som låg over livmormunnen som gjorde dette. Gynekologen sa at tvilling gravide blør mer og ofter enn de som er gravid med 1. Jeg ble dermed ikke så nervøs andre gangen ,men sjekket det da jeg små blødde litt etterpå i 4 dager, men da var og alt bra. Fikk beskjed om å ikke løfte, men hadde nok tatt meg en UL hadde jeg vært deg så du kan slappe av. Lykke til:)
Sol med 2! Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg hadde ikke blødninger tidlig, men blødde i to dager i uke 18 (22. og 23. desember!). Var livredd, men fikk ikke komme inn på sjekk. Det var ikke noe de kunne gjøre likevel, fikk jeg beskjed om! Fikk bare beskjed om å ta det med ro og ikke løfte. Skulle ringe igjen på fm på julaften hvis det ikke gav seg. Heldigvis var det hele over før julen ble ringt inn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå