Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hvordan regner man ut rugedag.Satte inn egg i gaar. Er jeg paa rugedag en eller to da??
proppeloppen Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Er ikke helt sikker, men jeg mener det er rugedag 1 fra den dagen du satte inn.....altså er du på rugedag 2 nå. Veldig lange dager du har foran deg nå. Du får prøve å fylle tiden din med mange forskjellige avtaler slik at dagene går fort. Jeg syntes nesten tiden etter innsetting var den værste. Lykke til i alle fall.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Heisan! Jeg har lært at de fleste regner innsettingsdagen som dag 0. Dermed er du på rugedag 1 i dag. Lykke til, da!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Synes det høres mer rett ut Frøya. Det blir på en måte slik at dag 0 er EL dagen. I en vanlig syklus blir på e måte El dagen dag 0, og dagene etter er dpo 1, dpo 2 osv....
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Så sant, så sant, Tryne:o) Men det ER faktisk klinikker som regner innsettingsdagen som dag 1, selv om de aller aller fleste sier det er dag 0:o)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Hei Proppeloppen, driver og flytter saa har nok aa henge fingrene i da!! Hehe, flyttefolkene var her naa nettopp for aa ta en titt og kommer kl 8 i morra tidlig..Men siden jeg skal ta det med ro, saa drar jeg paa jobb istedet..Har kontor jobb, saa det er vel roligere enn flytting ;-) Har sommerfugler i magen og haper og haper at spirene skal sitte. Eller hvertfall en av to om ikke anna
74skytte Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 I følge Riksen, så er man på rugedag 0 ved innsetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå