Gå til innhold

Dumt spm men haaper paa svar ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan regner man ut rugedag.Satte inn egg i gaar. Er jeg paa rugedag en eller to da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er ikke helt sikker, men jeg mener det er rugedag 1 fra den dagen du satte inn.....altså er du på rugedag 2 nå.

Veldig lange dager du har foran deg nå. Du får prøve å fylle tiden din med mange forskjellige avtaler slik at dagene går fort. Jeg syntes nesten tiden etter innsetting var den værste.

Lykke til i alle fall.

Skrevet

Heisan!

Jeg har lært at de fleste regner innsettingsdagen som dag 0. Dermed er du på rugedag 1 i dag.

Lykke til, da!!

Skrevet

Synes det høres mer rett ut Frøya. Det blir på en måte slik at dag 0 er EL dagen. I en vanlig syklus blir på e måte El dagen dag 0, og dagene etter er dpo 1, dpo 2 osv....

Skrevet

Så sant, så sant, Tryne:o) Men det ER faktisk klinikker som regner innsettingsdagen som dag 1, selv om de aller aller fleste sier det er dag 0:o)

Skrevet

Hei Proppeloppen, driver og flytter saa har nok aa henge fingrene i da!! Hehe, flyttefolkene var her naa nettopp for aa ta en titt og kommer kl 8 i morra tidlig..Men siden jeg skal ta det med ro, saa drar jeg paa jobb istedet..Har kontor jobb, saa det er vel roligere enn flytting ;-)

Har sommerfugler i magen og haper og haper at spirene skal sitte. Eller hvertfall en av to om ikke anna

Skrevet

dagen du setter inn egg er dag 0...

Skrevet

I følge Riksen, så er man på rugedag 0 ved innsetting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...