Gå til innhold

Tips & råd - Vil dere dele med resten av oss?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ser det er mange her som har artige innslag av tips og råd som kommer godt med i denne ventetiden!

Apotekpakken f.eks, hadde jeg ikke hatt peilig på hadde det ikke vært for at jeg så den i terminklubben vår!

Er det ellers noe spennende tips & råd noen sitter med som de vil dele?

Tenkte kanskje denne tråden hadde vært fin til det? Jeg har desverre ingen selv akkurat for øyeblikket, men skriver ned så fort jeg kommer på noe lurt:-)

Fortsetter under...

Liberoklubben, der får du også startpakker som kan hentes på Lindex:)

link er www.libero.no

Ellers så meldte jeg meg inn i olebrumms babyklubb.

Fikk flott velkomstpakke til 39 kroner.

Man kan melde seg ut med engang eller velge å motta flere pakker.

Men det kan lønne seg å melde seg inn, motta velkomspakker for deretter å melde seg ut!!

Heisann!

Vil bare minne dere på en ting. Libero klubben selger mest sannsynlig listene sine videre... Inkl til "foreningen mot krybbedød". De (vordene)mor - og vil at du skal gi penger. Det er kun en minimalsum av de pengene som blir gitt som går til forsking.

Jeg registrerte meg mange steder sist jeg gikk gravid(under 2 år siden) og fikk flere tlf fra ulike organisasjoner.

Denne gangen har jeg ikke registrert meg noen steder - og jeg har ikke fått noen telefoner...

Jeg har ikke fått noen telefoner enda...

Men har registrert meg via Brønnøysundregisteret også.

og er IKKE nådig når det ringer telefonselgere hit.

Så jeg er nok svartelista endel steder...hehe

Om jeg skal gi til noen så tar jeg kontakt selv:)

Heisann!

Jeg er veldig opptatt av naturlig hudpleie for min egen del. Og vil gjerne være trygg på at det jeg tilfører min baby av hudpleieprodukter skal være naturlig.

I den jungelen av produkter for baby som alle påstår er natulige finnes det mye av forskjellig kvalitet. Mye har enormt med tilsetningsstoffer, er hormonhemmende osv.

Jeg vil derfor dele to nettsider jeg har funnet med dere.

www.naturlighudpleie.no

www.urtekosmetikk.no

Har mest erfaring med den første linken, og er kjempefornøyd med alt! Har sluttet å være irritert i huden :)

Prøv det, dere vil neppe angre!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...