Gå til innhold

Hva gjøre de på om dagene?

Anbefalte innlegg

Føler jeg går litt tom for ting å finne på med lillegutt.. Vi synger, leker på teppe på gulvet, hører på musikk, jeg bærer endel på han, vi går tur... Også sover han. Får dårlig samvittighet når jeg gjør noe annet enn å leke/kose/bære på han, men jeg vet han har godt av å ligge litt for seg selv, og husarbeid og middag etc. må jo unnagjøres..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137041577-hva-gj%C3%B8re-de-p%C3%A5-om-dagene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi står opp ca 8 etter morgonpupp. Steller og kler på oss, syng og kosar oss på stellebordet. Så ligg tuppa på matta si og leiker mens eg steller og kler på storebror og vi et frukost.

Kl 10 køyrer vi til åpen barnehage, der sovnar ho i vogna si etter litt pupp ca 10.30. Når ho våknar igjen ligg ho på matta og ser seg rundt, eller blir bært på/snakka med av dei som har lyst.

Når vi kjem heim frå banehagen ca kl 15 (etter nok ein lur) ligg frøkna igjen på matta si og koser seg med babygymmen, eller eg sit og snakkar/syng med ho og storebror. Viss ho ikkje er i humør til det, tar eg ho opp i bæresjalet og lar ho "vere med" på middagslaginga.

Vi går gjerne ein liten tur i 16-tida for at ho skal sovne, og frå ho våknar ca kl 17 er det masse prating og kos, og så stelling og bading som skal til for å holde ho fornøgd fram til det er på tide med kveldspupp kl 18. Sovnar for kvelden ca 18.30.

Så i korte trekk, ligg ho mykje og leikar for seg sjølv/saman med storebror. Synest det er heilt greitt, så lenge ho er happy med det, og eg veit at ho får nok oppmerksomhet ellers i løpet av dagen.

Førstemann blei mykje meir dulla med, samvittigheten min er visst ikkje like aktiv denne gongen.. Eller så er ho berre enklare å ha med å gjere enn broren var...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...