Gå til innhold

Jeg gruer meg til å sende gutten min til barnehage, for jeg har hørt at de som jobber der er sleme og vil ikke gi barna mat for at de ikke bæsjer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dust!

Skrevet

Lille venn,kanskje du e på feil nettside? 1001 spill e kanskje noe for dæ??

Skrevet

Nok et tulleinnlegg fra den berømte...

Skrevet

hallo!!!!!!ikke misfårsto , bare hørt !!!!!!!!

dere kansje jobber på barnehage !!!!!!!!!

Skrevet

Lær deg å skrive norsk først og vær saklig så kanskje noen hadde trodd på deg.. Sikkert noen som sitter på skolen å har det drit kult!!!

Skrevet

Ja, det er nok helt sant. Alle som jobber i barnehage er der for å mishandle ungene. Hold barnet hjemme, det er stor fare å gå i barnehagen. Vi pleier å ha barna i bur, vi, sånn at vi slipper at de roter og løper rundt og sånn. Mat? Nei, det får da foreldrene ordne hjemme.

Skrevet

Koselig at du fortsatt er her Maiken!

Finnes bare en som kan skrive så uforståelig!!!!!!!

Skrevet

det er helt sant.men hva kan vi gjøre da!

Skrevet

I den bhg jeg jobbet hadde vi barna i løpestreng, en av foreldrene så buret nemlig... Men rotet ble holdt sånn noenlunde på samme sted iallefall. Derfor har jeg mine barn hjemme..... ;o) Ellers synes jeg at alle skal gjøre fra seg før de får spise, det skjønner jo alle!!!!! Ingen fortjener mat uten å ha tømt magen først! Mitt tips til deg må være at du får bli med i bhg og sjekke etter hva de stenger ungene inne med, for burene er absolutt kjekkest, da kommer de iallefall seg ikke ut fra bhg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...