bec76 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hei, min søte datter er litt over fem måneder og er blitt litt krevende når det gjelder soving om dagen. Trilling er en grei ting, men hun er trøtt opptil tre, fire ganger om dagen og sover mellom en halv time til halvannen time per gang. Orker ikke å gå en tur hver eneste gang, Det funker noen ganger bra å legge henne i egen seng om dagen, hvis hun sovner der, er det størst sjanse for at hun våkner uthvilt. Lurer på: er det lurt å la henne ligge der og skravle med seg selv og se om hun sovner? Hvor lenge da? Har dere erfaring med det? Skravlingen kan hun holde på med i lengste laget (opptil halv time, trekvarter), ofte gir jeg opp og ta henne opp igjen. Føler meg da skikkelig vellykket og hun er heller ikke opplagt. Legger jeg henne i vogn senere og vugger, kan det gå greitt, men hun våkner da alltid før hun er skikkelig uthvilt. Hun sover greitt om natta, legger seg tidlig (mellom 18 og 19) og spiser stort sett én gang per natt. Våkner mellom 7 og halv 8 om morgenen... Hilsen ny i bransjen
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Så lenge hun ligger og skravler og er fornøyd hadde jeg latt hun ligget der til hun hadde sovnet. Hadde også prøvd å regulere søvnen til en til to lange dupper på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå