@nemone Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 På fast basis eller bare innom på et møte eller to? Jeg var innom jobben en del med førstemann og var med på møter. Ikke noe å basere seg på å gjøre mye var min erfaring. Men det går såfremt møtet er av en slik art at det er ok å avbryte innimellom (såfremt man ikke timer inn når baby sover - da er det jo ikke noe problem - jeg hadde med baby i et jobbintervju i sovetida jeg - gikk så fint at). Ift å ha med på fast basis så vil jeg si at det ikke går - du vil måtte bruke mye tid på baby (det er jo derfor vi har permisjon...) og jobben vil lide.
*1+1=2 små* Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 ja det er i tilfelle snakk om en jobb hvor man tar telefoner og prater med kunder.....mulig for henne å ligge i babygym, vippestol eller på armen min.. men ja...ser at det kan bli litt mye...
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har hatt med mini litt på jobb og ble fort lei. Han vil ikke ta flaske og han er over 7 mnd og alt han spiser er grøt om kvelden og han smaker på middagsglass til middag. Jeg gleder meg til han spiser selv og skal i bhg til høsten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå