Gå til innhold

Easy Walker sky eller Urban Jungle?

Anbefalte innlegg

Noen som mener noe om det?

Tror vi har landa på Easy Walker, men har ikke sett noen som har den i Bergen sentrum - det er jo mange som er ute og triller om dagen ;-)

Urban Jungle har jeg imidlertid sett mange av.. Er den å foretrekke?

Har liksom ikke funnet den helt store geniale forskjellen som gjør at Urban Jungle er bedre.. Den er jo en del dyrere, men....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137040167-easy-walker-sky-eller-urban-jungle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville valgt Urban Jungle. Er litt inhabil da ettersom jeg har den selv. Men syns EW er litt "skranglete". Den har også et helt annet vippepunkt enn UJ som gjør at jeg stoler mer på at UJ er stødig. Prøvde mange forskjellige 3-hjulinger før vi endte opp med UJ.

UJ finnes i mange forskjellige farger og nå som det begynner å bli en del av disse kan man få kjøpt brukte trekk hvis man går lei det man har.

Ville ha valgt Urban jungle. Det er mer plass til baken i den, noe som gjør det lettere å ha f.eks. voksipose på vinteren. Men liker du easy walker -den er jo billigere, så ser jeg ikke noen grunn til at du skal velge OTH. Smak og behag.

Annonse

Jeg har Easy Walker sky og er kjempefornøyd med den. Prøvde Urban Jungle en uke, da en venninne har den, og ja - det falt egentlig kun ned på design til slutt. Likte at bagen er firknantet. Kjørekomforen var den samme. Jeg bruker mye bilstolen i vognen også da, så EW`n passer fint til vårt bruk. Uansett er det to gode og stabile trehjulinger.

Jeg lurer også litt på det.. EW har større bag, hvilket trekker opp for meg da jeg får sommerbarn og trenger plass til vinteren. Hører at UJ bagen ikke varer særlig lenge før den blir for liten? Syns dog at EW har litt firkantet bag og syns kanskje UJ bagen er penere - ellers syns jeg ikke EW ser ut som en billig utgave/etterligning av UJ - syns EW er litt mer "tøffere/røffere" enn UJ jeg da.. Dessuten veier EW mindre og tar veldig liten plass sammenlagt så tror vi ender opp med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...