Juli 08 + April 11 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Noen som har erfaringer med teutonia sine mistral og prestige vogner??? Fordeler og ulemper???
Ingunnmor Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Vi har teutonia mistral og har egentlig bare positive erfaringer. Fordeler: Liten Lett Kan brukes begge veier Softbagen er veldig lett Enkelt å svinge selv om det er 4hjuling Slipper å ta vogna fra hverandre når man skal ha den inn i bilen, den er kjempeenkel å klappe sammen Mange farger og velge mellom Kan velge mellom softbag og hardbag, smak og behag Softbagen kan deles slik at man kan slå opp ryggen på vogna og barnet kan sitte Mye tilbehør (se på lilleprinsen.no, der kjøpte vi vogna. Fikk den til en veldig god pris. Men det er også mye å spare om du kjøper den i Sverige) Ulemper: hmm, kommer faktisk ikke på noen. Noen syns vogna er for lav, men samboeren min er ganske lang og jeg har venninner som er lange, og de syns ikke det er noen ulempe. Jeg har flere venninner som har andre vogner. De har alle sammen noe å utsette på vognene og skal enten kjøpe nye nå eller når neste barn kommer. Jeg skal beholde min. Ingen vits i å bytte noe man er 100% fornøyd med Håper dette hjalp deg noe Klem
Juli 08 + April 11 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Tusen takk for utfyllende svar, kjempe. Dette hjalp masse:)
allegodetingertre Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Har hatt mistral. Elsket den som sportsvogn, men likte den ikke som bagvogn. Synes softbagen var lite og heller ikke lun. Og så syntes jeg at den var lav som bagvogn. Teutonia er også generelt korte i ryggen, så vi kjøpte OTH da vår jente var 14 mnd. Men, jeg var veldig fornøyd med den som sportsvogn! Lett å trille på all slags føre, også snø (hvis du kjøper lufthjul), greit med vendbart styre, lett å slå opp og sammen, tar liten plass i bil. Absolutt aktuelt for meg å kjøpe ny mistral som sportsvogn men vil ha noe annet som bagvogn.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Slenger meg på her, hva med spirit s3 (eller hva den nå heter?!?!?) Syns den ser utrolig fin ut, krever at den er lett å håndtere, da jeg skal rusle med hunden også!! Og hva pokker er forskjell på hard og softbag? Smak og behag bare?!?!! En som ikke skjønner noe særlig av barnevognjungelen!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har teutonia spirit s3, er kjempefornøyd med den! Siden den har tre hjul svinger den utrolig lett, perfekt i trange butikker! :-) Jeg har soft bag, den kan gjøres om til fotpose når barnet er så stort at det sitter i vognen, softbagen ligger løs i sportsdelen, greit å kunne bære barnet inn i den hvis det sover, tror hardbagen sitter rett på ramma??? Det eneste med den er at siden den har tre hjul svinger den lett hvis en bare skyver med en hånd, kanskje ikke så lett å gå med hund, kommer sikkert ann på hunden..... Lykke til med valg av vogn....jeg har ikke angret et sekund på min teutonia.......:-)
mamman til juliprinsesse Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Vi har akkurat bestillt s3 vogna med ahrdbag, det er riktig at den festes rett på ramma ja, den er utrolig lett, usikker på hva den veier men det er ikke stort!! man kan jo låse forhjulet, da er det kanskje enklere å trille med ei hånd ? Lekker vogn i hvertfall!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 ja, smart tenkt:-) Lettere å trille m ei hånd hvis forhjulet er låst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå