Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 har trykkende smerte i skambeinet uansett om jeg sitter ligger eller står.. noe som vet eller har opplevd lignende??? er i uke 32...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Vet ikke noe om det men er sånn til meg også. Spesielt når jeg snur meg i sengen eller har sittet lenge i en stilling. Er i uke 26 nå. Noen ganger er det så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå:/ Noen som vet nå om dette?
sommerfuglene Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Hei hei! Smerter i symfysen (det såkalla "skambenet" - fryktelig ord...) når ein snur seg i seng, er eit typisk tegn på bekkenløsning. Ofte også vondt å stå på ein fot, gå ut av bil o.l. Anbefaler på det sterkeste at du bruker silkepysjamas/-laken i seng, eller får tak i ein easyslide hos hjelpemiddellageret eller fysioterapeuten i kommunen. Eg hadde ikkje greidd å snu meg uten Kan ikkje garantere at det er dette, og det er umulig å sei ut i fra beskrivelsen om dette er det HI har, men ta det opp meg legen og få evt ein undersøkelse hos fysio Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå