Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da begynner "dommedagen" å nærme seg.. Mandag 10/3...

Lurer på om jeg er gravid igjen. I så tilfelle er symtomene mye mindre denne gangen enn sist, da jeg hadde skikkelig murring i u.l. og brystspreng - og var trett nærmest etter dag 1.

Nå føler jeg meg bare våken (men jobber mye mindre nå) og bare lett antyding om jeg kjenner etter.. -Så om jeg er gravid er det i alle fall ikke tvillinger denne gangen (hadde en sa med tvillinger i januar for dere som er nye her på forumet).

Jeg er mye mer rolig nå, en de andre gangene, føler meg veldig layback - går det så går det - hvis ikke nå, blir det Køben i Påsken..

Nei, er det flere som går å er spente?

Og til alle dere nybakte mødre: GRATULERER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tjorven!!

Mine symptomer var langt svakere denne gangen enn da jeg ble gravid og mistet like før jul. Var egentlig veldig usikker på om jeg hadde noen særlige symptomer i det hele tatt....

Så her er alt mulig!

Jeg er superspent på testen din mandag (...søndag?...lørdag?...) krysser alt jeg har for at den blir positiv!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kanskje kan du ta deg en tur til Køben i påsken som gravid ;o)

Jeg går for tiden og drømmer om en liten tur dit...hadde vært så hyggelig!

Skrevet

Takk - god å høre :-) Men du vet, livredd for å bli skuffet..

Ang. Køben kommer jeg nok ikke til å reise ditt gravid, jeg vet ikke - jeg har elsket turene mine ditt og nyt det max - men nå følte jeg meg mentalt veldig ferdig med Køben - reiste til flyplassen rett etter å booket om til et mye tidligere fly.

Jeg skal ha tante ungene på besøk i helgen, så det passer ikke å sjekke før mandag... Meeeen... sist begynte jeg fredagen (hadde ikm mandag da også) og jaggu slo den ikke ut svakt fra fredagen - brukte 7 stk.. nei, planen er å vente :-) Planen altså ;-)

Hvordan er formen din?

Skrevet

Hei,

Jeg skal også teste neste uke, men ikke før onsdag. Så foreløpig tar jeg det ganske rolig, hehe, alt for å lure seg selv.

er også redd for skuffelsen, vet ikke helt hvilke symptomer jeg skal kjenne og har brent meg før på å kjenne alt mulig uten at det var noe på gang.

så prøver å fylle dagene , har begynnt å rydde mye, og er glad for jobben den byr på avledning selv om jeg også blir redd må jo løfte litt inn i mellom.

Det var tilstandsrapport herfra.

Skrevet

Så bra og høre fra deg, har lurt fælt på hvordan det går med meg - spennende!

Skrevet

Hvordan følere dere dere?

Jeg føler meg som en jojo.. tenker at ja jeg er gravid, for så to min etter tenke nei, overhode ikke...

Men på mandag for jeg svar. - Hvordan har dere andre det?

Skrevet

Håper dere er gravide!!!!!!!

Ikke vær så redd for å løfte, da jeg ble gravid med vesla var jeg vel tilnærmet hysterisk...løftet ingenting!!!

Og nå, da vi jo allerede har ei lita jente er det umulig ikke å løfte henne, så helt fra jeg var i Danmark har jeg båret henne tidlig og sent, 12 kg deilig "baby" og jammen har ikke alt gått helt fint allikevel ;o)

Tjorven1:

Formen min er ganske god, bare så uendelig trøtt....

Magen buler som var jeg 6-7 måneder på vei, ikke snaue 4...men deilig er det! Begynner så vidt å kjenne det jeg tror er den lille bevege seg, ikke sikker enda, men nyter å lure.

LYKKE; LYKKE; LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har IKM på tirsdag, skal ta blodprøve pga. at jeg går på hormonsprøyter, så jeg får vel ikke resultatet før på onsdag. Det går litt opp og ned. Det føles veldig likt med de gangen jeg har vært gravid, har mistet tidligere, men hormonene kan jo også påvirke kroppen til å tro at den er gravid.

Tjorven1: hvordan vet du at du ventet tvillinger sist? Bare lurer :-)

Lykke til alle sammen, la det være vår tur denne gangen.

God helg.

Skrevet

Håper alle tester positivt;-)....og veldig imponert over deg Tjorven for at du ikke har testet ennå, siden det var denne dagen du testet positivt på sist;-)

Skrevet

Ikke testet i dag... Men føler virkelig pms.. grinete og trett som få, men egentlig slik jeg var når jeg var gravid sist. Men nå kom det *pang* i dag, og da er det vel tr som er på vei...

Vet ikke om jeg har fortalt det tidliger, men går til en akupunktør som er veldig flink, "alle" jeg kjenner går til han. Han er "litt" alternativ, og har sagt fra dag 1 av mitt prosjekt at jeg får en jente og det går på det tredje forsøket! Da jeg ble gravid gang nr 2 syntes han det var litt rart, for han hadde klart fått "beskjed" at det var den tredje gangen alt skulle gå bra, han mente da at grunnen til min graviditet skyltes nok at jeg hadde dob. ins. Men når jeg hadde sa ble han ikke overasket, og sa det går bra på tredje forsøk. Dette her er jo tredje forsøk, han er sikker på at jeg er gravid.

Jeg har alltid følt sånn behov for å motbevise så kalte synske personer, at de tar feil - men nå håper jeg virkelig at det stemmer...

Callmebecka: Så spennende, du vet de sier størrelsen på magen påvirkes av hvor stolt moren er av sin graviditet, så... stoltere går det kanskje ikke ann å bli? Godt å høre at du har det bra ;-)

Lykkeliten2008: Nå er det vår tur, ikke sant! Allt skal gå bra denne gangen! Grunnen til at de kunne si det hadde vært to-eggede tvillinger var at det var to sekker der, tror det var sekker han kalte det, fostersekker? (mormor var to eggede, hennes mor hadde 3 sett med to eggede tvillinger, farmors mor hadde "bare" to sett med to eggede tvillinger..) Jeg hadde 4 folikker etter siste el.. Så det er arvelig...

Nå har jeg bestilt bare en ;-)

Takk Lubbbeline, du kan tro jeg skifter menning på akkurat det området - hele tiden! Men forløpig har fornuften seiret. En ganske skrapet konto hjelper meg nemmelig mye..

God heg, skjønne vakkre kvinner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...