Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Det er akkurat kommet meg for øre, fra en sikker kilde, at BUF-ETAT i Oslo leser disse sidene våres...

Det må de jo selvfølgelig gjerne gjøre, men det kan kanskje være greit for dere å vite det siden vi og våre saker er lette å identifisere basert på antallet barn, kjønn, når de er født etc.

Og det er vel grunn til å tro at det å trashe saksbehandleren på nettet ikke nødvendigvis hjelper saken din...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt dum kanskje - men hva er BUF-etat?

Skrevet

BUF-ETAT er den instansen som behandler søknader om adopsjon av donorbarna våre, slik at begge mammaene/pappaene kan få foreldre retter og plikter.

Skrevet

Eh...? er det mulig?! Snakk om overvåking - skamme seg burde de!

Rote så til de grader i andres privatliv!

Vi trenger å få luftet tanker og følelser, spesielt ikke bare de rasjonelle følelsene...

Skrevet

Enig i at det er roting, og klart vi skal lufte våre tanker!

Partnerbarn har en egen gruppe på gaysir som man må være medlem av for å kunne bruke, der kan man i mye større grad si hva man vil uten å tenke på hvem som leser det. Tror kanskje de sliter litt med å få folk til å bruke den...

Eller man kan gi beng i hele BUF-ETAT og si hva man vil uansett.

Skrevet

Det der tenkte jeg på i samme øyeblikk som jeg postet innlegget lenger nede her. Kanskje ikke det lureste og gjøre, men om det virkelig er slik at noen saksbehandlere er SÅ vrange at de krever alle mulige dokumentasjoner, som tillsynelatende er helt urelevante, da får det bare være.

Nettvett er en smart ting! Beklager om det har støtt noen det som er skrevet nede her. Jeg skriver en mail til moderator jeg, så kan tråden med navn fjernes.

Skrevet

Det var vel jeg som skrev navn på en saksbehandler lengre ned på siden, og for min del kan det gjerne stå. Hvis det er slik at saksbehandleren går inn og leser her, så håper jeg hun skammer seg over hvordan hun har behandlet oss på.

Her ligger det hundrevis av linker som er skrevet av mennesker med sine historier, sår og skrammer. Kanskje ville det vært nyttig lesing for denne saksbehandleren, slik at hun vet at det er saker som påvirker livene til andre mennesker hun behandler.

Her finner hun i alle fall historier om motgang, medgang og mennesker med vilje, mot og levd liv - og ikke bare bunker med saksnumre!

Skrevet

så hvorfor skal vi bøye unna for offentlig godkjent mobbing

Stå på diskriminering blir aldri riktig!

• 3 uker senere...
Skrevet

Dersom Bufetat(Barne- ungdoms- og familieetaten) skulle ha interesse av å "snike" for så å avslå en søknad, så ville man være nødd å ansette folk spesielt for dette..

Tror nok vi bare kan slappe av, det er nok ikke hva som blir skrevet om saksbehandlere som er årsaken til hvorfor man ikke får adoptere... La oss ikke bli paranoide og tro på konspirasjonsteorier - la det være noe som foregår på film og i USA;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...