Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta vår er nesten 7 mnd, hun våkner mellom kl 3 og 5 hver natt og vil ha mat. Har flere ganger prøvd å bare gi smokk, men det holder ca 10 min før hun begynner å mase igjen. etter en time med det må jeg bare gi meg og gi henne mat.

Har fått råd om å prøve å gi henne vann på natta, men problemet er at hun vil ikke ha vann fra flaske, kun glass.

Noen som har noen gode råd eller erfaringer å dele.

Dette begynner å tære på nattesøvnen vår og humøret. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Jeg har nettopp vært gjennom en sånn periode med snuppa mi.. Hun er riktignok bare 5 mnd, men det ble litt sånn av seg selv. Hun våknet minst en gang på natten, og jeg har ikke drevet med feilsøking før forrige uke. Det var bare frem med puppen!! Forrige uke ga jeg sutten som hun smattet på og gryntet litt misfornød. Hun våknet klokken 1, men hun hadde ikke "jeg er sulten"-lyder. Jeg tok med meg dynen og la meg inn på romet hennes, og hver gang hun begynte å sutre fant jeg sutten, favorittbamsen og en mammaluktende t-skjorte. Etter 1,5 time sovnet hun, og sov til kl halv 8. Jeg trodde hun kom til å sove til 4 eller noe... Etter dette har hun faktisk sovet natten gjennom. Dersom hun tydelig hadde gitt beskjed om at hun var sulten, så hadde hun fått mat av meg, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...