Gå til innhold

Ilse jacobsen støvler, noen som kan fortelle meg litt om dem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har selv ILse Jacobsen gummistøvler, har sett at disse gummistøvlene har blitt den store moteslageren, men du verden for en skuffelse det har blitt etterhvert, støvlene er både varme og gode å gå i, MEN de knirker i sålen og lekker som en sil under snøringen helt nederst(dette merker en kun når tråkkes i vannpytter eller vann opp på snøringen), her er gummien så tynn at etter en stund så sprekker den.

Dere som har ILse Jacobsen bør sjekke under snøringen nederst før dere tråkker i dypt vann!

Jeg mener at til den prisen vi betaler for støvlene er det ett minstekrav at de holder tett mer enn bare noen måneder, flere jeg har snakket med er meget missfornøyd med denne knirkelyden på så kostbare støvler.

Butikken jeg kjøpte støvlene i var ikke særlig villig til å bytte støvlene :o(

Jeg har slike støvler...og er kjempefornøyd:-)

Jeg kjøpte en str mindre enn det jeg bruker til vanlig fordi de er stor i str...bare så du er obs på det.

Synes de er kjempegod å gå tur i.....jeg går lange turer i fjell og mark...og der er det jo vått, men har ikke opplevd å bli våt i dem.

De er jo ikke trange på leggen siden du regulerer dette selv med snøringen...

Men det er nå min opplevelse av dem:-)

Enig med Theafranord, jeg er kjempefornøyd med mine, har ikke opplevd at de lekker (men så er det sjelden jeg tråkker i så dype sølepytter at vannet går over snøringen også, da.

Jeg har også en str mindre enn hva jeg bruker til vanlig, og det er fortsatt god plass i dem, så de er veldig store i størrelsen.

Har brukt dem masse i vinter, ikke bare i regn (de er varme og gode, og fine for gravidføtter som ikke er så glade i støvletter)

Da tror jeg jeg bestiller meg et par av de, etter forrige svangerskap har jeg brukt str. 38 og 39 og satser på at 38 er passelig da, også når føttene eser ut etterhvert.

Annonse

Viss du skal kjøpe støvler for å kunne gå i dype pytter eller bekker, så er ikke Ilse Jacobsen tingen. Viss du kommer så dypt at vannet kommer opp til snøringen oppå foten, så blir du jo våt, for snøringen er jo ikke tett. Men til sånn vanlig bruk når en bare går en tur ute i regnet e.l syns jeg de er greie. Men som en annen har sagt, så er de store i nr., så kjøp gjerne en størrelse mindre. Mine er for store, og det er irriterende.

Men det finnes jo andre merker enn Ilse Jacobsen som jeg absolutt hadde vurdert. Ilse Jacobsen har vel snart hatt sin tid, har jo vært poppis i en evighet.

Jeg vil ikke ha dem fordi de er populære, akkurat det bryr jeg meg lite om for tiden. Syns støvelene er en smule pene til å være støvler, og det har jeg tilgode å syns om andre støvler. Men tar gjerne mot tips til andre typer....alt i alt føler jeg meg ikke særlig kul med støvler uansett hvor ppoulære de er.

Jeg er kjempefornøyd med mine ilse støvler:) Men har heller ikke tråkket i store dype pytter eller lignende. Men gode til kalde dager og regn, slapse vær. Kjøpte et par ullsåler utenom og da ble de ekstra gode og myke å gå i:)

Jeg har kraftige legger så hos meg er de litt trange i leggen. men nede i foten måtte jeg ned en str. så har 38 og bruker vanligvis 38/39 i sko:)

men d me snøringen nederst skal jeg hjem å sjekke...

Jeg syntes også de er litt "tunge" på foten,Men for all del jeg har brukt mine kjempe mye.

Men sjekk ut Hunter sine støvler også, ser tøffe og gode ut de også .Virker litt nettere på foten

Jeg har de sorte, men med røde lisser.

De er knall tøffe, og kjempe gode!

Litt tunge på foten - men det merker jeg bare når jeg er litt sliten selv.

Har brukt de masse når det har regnet og snødd/slapset i vinter - tørr og god på føttene :)

og jeg har trampet i sølepyttene litt på pur f..

har ikke hatt gummistøvler på mange år - så når jeg endelig slipper å bli våt på bena ;)

Annonse

Var jeg deg ville jeg prøvd dem i en butikk og sett hvordan de sitter på foten din. Vet at mange er fornøyd med dem, men disse støvlene sitter ikke på foten min. Helt feil passform.

De funker til å tusle i gata med junior, men jeg kan ikke gå turer på dem. Jeg har ikke opplevd lekkasje, har tuslet i vanndammer, men aldri vært våt.

Ville også sjekket ut "HUNTER" støler. Disse sitter mye bedre på foten min, så jeg regner med at sko-dillaen jeg har, nå også inbefatter støvel-dilla :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...