Annkimor Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Jente på 26 år. Gravid i uke 14 med tvillinger. Har gutt på 1 1/2 fra før! Ser dere møtes og greier, så koselig. Bor i Aurskog/Høland (akershus) noen andre som bor i nærheten???
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Velkommen inn hit og gratulerer med tvillinger! Ja, vi prøver å møtes ca hver annen uke - hadde jo vært kjempekoslig om du også ville være med! Om det passer, såklart. Neste møte er tirsdag 11 mars - men det kan du lese om videre i den tråden om du vil Bor selv nå i Bærum/Vinstra (pendler frem til fødsel)
moden mamma Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Gratulerer, og - velkommen hit! Du må komme på treff... vi har det kjempekoselig! Vi har en dame fra Akershus som heter Glad mage - er noen dager siden jeg har sett henne her, men hun bruker være med på treff. Enda en god grunn til å komme neste tirsdag! Nok en gang - velkommen!
sommerfuglene Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Velkommen inn hit!! Og gratulerer med dei to små i magen! Eg bur i "feil" kant av landet og får dermed ikkje vere med på desse treffene, og derfor er dette forumet så godt å ha! Trivelig å være her inne, det merker du nok fort Så lykke til i svangerskapet, og spør i vei, stort sett har me alle vore innom dei samme spørsmåla og funderingane i løpet av svangerskapet så det er oftest svar å få hos damene her inne
2 nøster Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Signerer det alle sier over her Velkommen og håper du vil trives hos oss! Ps- meget "misunnelig" på de i Oslo området som kan treffes..hehe. Men glad for at alle samles her og
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Gratulerer og hjertelig velkommen til en supergjeng med jenter! Her svarer vi gladelig på spørsmål etter beste evne og forsøker å få deg å føle deg bedre hvis du har en tung dag. Bor selv i Bærum og håper virkelig at du får anledning å komme på noen av våre treffer. Sist var det nytt rekord med 10 stk som møtte opp. Kjempekoselig og veldig uformelt! Lykke til med svangerskapet!
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Og gratulerer med to små i magen :-) Jeg bor i hvertfall på samme side av byen som deg, Skedsmokorset. Har ikke vært med på treff enda men har tenkt å våge meg med på det neste...... Kanskje vi treffes der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå