nelliej Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 så har noen oki tips for å lade kroppen for nytt forsøk jeg har oki prøver men vil gjerne være stimulert for maksimalisere sjansen håper på 2 folikkler neste gang hvordan bruker man babyklister? er det andre ting man kan gjøre tar folin og E-vitaminer har dere noen kjærringråd???
Tjorven1 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hei Nellie Jeg skal gå å dytte opp en link om kjærringråd. Selv - spiser jeg sunt, veldig sunt - droppet kaffe, sigareter og sef alkohol. og alt annet man ikke skal ha i seg når man er gravid. Samtidig tror jeg det er godt å jobbe med det å ha det bra, med seg selv - kose seg. Sitte i solen, nyte varmen i ansiktet etc.. Jeg tar vitaminene GRAVID, + fiske olje, den med en torsk på 2 av 1000mg. 1 e-vitamin per dag. Nå når jeg resie til Køben (forrige mandag) begynte jeg på Babyklister 10 droper i vann, 3 ganger per dag til måltidet. Så får vi bare vente å se til mandag... Sist, da jeg ble gravid - tok jeg istedet for babyklister store doser E-vitamin, nå tar jeg midre doser E-vitamin og Babyklister.. Lykke lykke til -
Tjorven1 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 PS: Glemte å si vitaminene GRAVID inneholder folinsyre, og det de anser en gravid kvinne trenger.
nelliej Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 Tusen takk blir dobbel E-dose og babyklister "smør på flesk"? Er det ikke bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå