Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Åpnet pakka i stad og lagde prøveporsjon. Junior fikk en smak og syntes det smakte godt han. Det var veldig søtt synes jeg, skjønner at man ikke skal blande det ut i søt melk. Men de små er vel vant til søt melk. Noen som lager havregrøt selv, i så fall hvordan gjør dere det til en på 6,5mnd? Vet jo hvordan voksenvarianten lages, men er for tidlig med kumelk synes jeg.
Steinbukk77 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 HVa gjør det at den er søt? Er jo ikke tilsatt sukker, bare naturlig søt. Frukten gjør også at den blir litt søtere enn "ren havregrøt". Grøten skal blandes ut i vann! Jenta mi elsker den grøten. BArna skal vel ikke ha vanlig melk før de passerer ett år. På www.barnemat.com står det tips til grøtlaging om man vil lage den selv.
Marika:):) Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg også synes den var så søt og knerten var ikke veldig begeistret, så jeg blandet den 50-50 med hvetegrøt, og det ble mye bedre...
MathildeC Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg synes det er lurt å blande grøter ja, slik at de faller mer i smak! Samboeren min begynte å blande en fullkornsgrøt med en banan-aprikos grøt, var veldig populært her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå