Gå til innhold

Jeg har så så sinnsykt lyst på røyk.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke noe for det..

Er nesten så jeg tar meg en røyk, men samvitigheten min sier nei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forstår deg godt, jeg. Har vært ihuga røyker i mange år (er ikke stolt av det), men klarte å slutte til da jeg ble gravid. Men tross at det nå er over 1 år siden jeg sluttet, så kan jeg til tider kjenne det mega-røyksuget! Når andre tar seg en blås i nærheten av meg eller jeg bare går forbi noen som røyker, så synes jeg det er himmelsk å trekke inn røyklufta (her blir jeg vel hengt av de fleste DIB'ere, tenker jeg).

Så hvordan det går når sommeren kommer og ammingen tar slutt er ikke godt å si. Vil jo ikke begynne igjen, fordi jeg vet jeg aldri kommer til å klare å slutte igjen. Men det er jo så himla godt med en røyk da....

Skrevet

Mmmm..... "fersk" røyklukt :) Så flink du er HI, som ikke røyker selv om du har sinnsykt lyst på!

Deg også anonym over her, som ikke har røyka på over et år!

Meg også, som heller ikke har røyka på over et år! Nærmer seg halvannet, faktisk :D

Røyksuget mitt er nesten over nå og jeg er ikke lenger redd for å begynne å røyke igjen. Det blir sikkert værre til sommeren, da..

Hold ut jenter! Ikke utsett ungene for røyk når du kan la det være! :)

Skrevet

Dere er kjempeflinke alle sammen som klarer å stå imot!! Jeg slutta å røyke like før jeg ble gravid. Men jeg har av og til veldig lyst på røyk. Men jeg tenker som så at jeg vil at min lille skatt skal få vokse opp sammen med mamman sin og jeg vil ikke gjøre noe som kan bidra til å ta det fra han. Jeg mista selv min mamma for noen få år siden og vet at røykingen nok var en av årsakene til at hun gikk bort.

Så stå på jenter og gi dere selv en klapp på skulderen for at dere klarer å holde dere unna!

Skrevet

Leit å høre om mamman din anonym..

Ellers vil jeg si at jeg også slutta å røyke (etter 9år) da jeg fant ut jeg var gravid. Jeg gikk hele svangerskapet uten å være røyksugen. 2 uker etter at jenta vår kom kjente jeg suget satte igang.. Og det er ILLE innimellom. For min del skulle jeg gjerne ha røyka, for jenta mi sin del holder jeg meg unna. Vi får stå på vårt å nyte det at hverken vi eller barna våre lukter sur røyk!

GOGOGO!! hehe..

Hilsen STOLT eks-røyker

Skrevet

Ja, selv om jeg kjenner røyksuget veldig godt innimellom og synes fersk røyklukt er godt (Altså den røyken som kommer akkurat idet noen tar seg en røyk), så kjenner jeg også nå veldig godt hvis vi får folk på besøk som nettopp har røyket, og akkurat den røyklukta er ikke noe god. Lukter nærmest litt sur sneip, om jeg kan si det slik. Og akkurat det kjente jeg ikke tidligere, mens jeg ennå var røyker. Skulle bare ønske at røyksuget kunnet forsvinne, siden det nå er snart 1,5 år siden jeg sluttet....

Skrevet

Godt å høre at det er flere!!! Jeg og har det som en av dere sa: ikke noe problem mens jeg var gravid - hadde aldri lyst på røyk da. Men nå...!!! Holder på å bli sprø innimellom. Men barna først. Så så lenge jeg ammer blir det ikke noe røyking.

Prøvde forresten et trekk av ei venninne en kveld vi drakk litt vin (småen fikk pumpemelk på flaske) og det var absolutt IKKE noe godt! Æsj. Så vondt som det smakte og så ekkel smak jeg hadde i munnen etterpå, for ikke å snakke om samvittigheten... og enda har jeg så lyst å gjøre det igjen... merkelige greier! Føler meg nesten hjernevasket av røyken!

Også enig i at sommeren blir tøff!

Vi får prøve å holde ut jenter! Vi kan klare det!

klem til dere alle!

(nå fikk jeg i allefall lyst på...)

Skrevet

først må jeg bare få si at dere er kjempeflinke som ikke røyker!!:).. i fare for å få skammelig mye refs nå, vil jeg bare fortelle dere hvor fort det er å havne i den onde sirkelen...

jeg holdte meg røykfri jeg også, helt til jenta mi nå er rundet 6 mnd...jeg begynte med en liten en etter hun hadde lagt seg, og røyken tok fort makten over meg om jeg kan si det sånn...så nå er jeg tilbake i den onde sirkelen der jeg tar meg en og annen røyk på dagtid også:(

er kjempelei meg for det...og kommer aldri til å tilgi meg selv for at jeg begynte igjen.

jeg skal virkelig gjøre alt i min makt for å klare å slutte igjen...jenta mi merker ingenting til at jeg røyker da jeg har ytterklær på, og vasker meg på hendene og pusser tennene etterpå. så man kan jo bare lure på hvorfor jeg gjør det, når det er "så mye å gjøre" etter jeg har tatt en røyk:)

så hold ut jenter...dere er kjempeflinke!!

Skrevet

Jeg kjenner til det! Slutta å røyke når jeg ble gravid. Det gikk kjempefint helt til jeg tok min første fest etter fødselen (ca 3 mnd), fikk så sinnsykt lyst på røyk da så eg bomma en av ei venninne. Men fy f**** så stygt det var! Kasta røyken etter et par trekk, og har ikke hatt lyst på siden! :)

Skrevet

huff ja..vet hva det vil si...klarte ikke holde meg lengre idag jeg da..så det ble med 2 røyk da..håper dere andre har vært sterkere enn meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...