VenterNummer2 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Vi trenger forslag til 2.navn etter David! Har tenkt litt på David Alexander, men d heter jo Toska.......andre forslag??? Fos oss er det mest naturlig å gi barnet to navn...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Ja, David Alexander er jo navnet til Toska..... Men jeg synes det er et pent navn! Og den nyere generasjonen vil vel neppe tenke på akkurat det? Andre forslag: David Andreas David Johannes David Elias David Andre David Leander David Kristoffer David Mattias
VenterNummer2 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 David Kristoffer var pent. Har helt fra jeg var liten tenkt at jeg skulle kalle min kommende sønn Kristoffer, men nå har dette navnet blitt "tatt" av nærmeste slekta, så hadde egentlig lagt bort d navnet. Men må vel gå greit å bruke d som 2. navn uten at d byr på problemer?
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 David Kristoffer var pent, og neppe noe problem å bruke :-) Ellers liker jeg disse: David Eliah David Emanuel David Christian David August
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå