1+1=2+1+x Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Er de bra? Holder de virkelig hele bleieperipoden..? Og hva med borrelåsen?
Yo&La+spire Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Eg synes de er veldig bra, og vet om flere som synes det også Eg bruker de til min snart 1 år gamle jente, og de passer perfekt nå. De holder tett og er superenkle å ta på pga borrelåsen (liker borrelås bedre enn knapper fordi det er enklere å justere fint). Jenta mi bruker de på ytterste knappene nå, og de passer godt, men eg er litt usikker på hvordan det blir visst hun strekker seg mye....eg vet jo ikke hvor mye barn vanligvis strekker seg fra de er 1 til de er 2-3 år, men eg ser at bleiene kansje kan bli litt korte.....Jenta mi er passe lang og smal, og vi har noen andre one size bleier, babykangas, som er lengre og smaler og som eg synes passer henne enda litt bedre....På en annen side er det jo ikke sikkert hun vokser så mye og da vil jo BG vere passelige hele bleieperioden....vanskelig å si....
Capricornia Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Dei fungerer kjempebra. Bruker dei som nattbleier her.
langrennspia Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Kjempegode bleier! Anbefalast! Har endå ikkje hatt ein einaste lekkasje med desse bleiene (i motsetning til papirbleier der det vart lekkasje nesten kvar dag..). Brukar dei på dei ytterste knappane no når snuppa er 7 mnd, men ho er stor for alderen. Og reknar med at når ho begynner å krabbe, og etterkvart gå, vil låra bli litt slankare enn det dei er no Så reknar med, og håpar, at dei held ut heile bleieperioden: )
1+1=2+1+x Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Passet de like bra fra fødselen av som vet et års alder altså? Jøss... dette må jo nesten prøves!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå