Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal føde på KK i mai. Termin er 11., men det kan jo fort gå litt tid over terminen.

Litt spent fordi jeg vet at de pusser opp der, og fordi våren er hektisk på fødefronten. Men var på besøk her om dagen hos ei venninne som hadde født, og det virket hyggelig og ok der. Noen av dere som har født der før?

vet at de pusser opp storken. men det de har gjort er at de bruker de familierommene som fødestuer nå. Så når man har født på storken blir man automatisk sendt over på hotellet. de har tatt i bruk ekstra rom på hotellet... så tror kapasiteten er grei der...

jeg født for to år siden ( i mai da og). da fødte jeg på føden... hadde bare positiv opplevelser der egentlig. fikk jo den mest fantastiske jordmoren der.. er hun jeg går til kontroll hos også...jeg bodde på hotellet etterpå og må si at det vil jeg veldig gjerne denne gangen og...

Titt titt dere! Jeg har termin 25 mai, og skal nok på kk jeg med. Håper det ikke er kaos blandt personalet der også på den tiden. X fingrene for å få komme over på hotellet etter fødselen om alt går bra. Vil på storken,men vi ender vel både på føden og storken nå siden det er på samme avd. Håper de "storken" rommene er ledige når vi komer inn. tihi.... Håper på badekar. ;-P

Annonse

maimamma.

vet ikke helt hvordan det er med badekarene der på storken. men vet iallefall at fødestuene der er stengt. så man bruker de familierommene osv (de man kan ligge på etterpå) som fødestuer nå... så er ikke sikkert du får badekar om du kommer der alikavel. men du kan jo høre med jordmoren når du kommer på kontroll..;)

Jeg skal også føde på KK. Har termin 23.april, så det nærmer seg med stormskrittt! Fødte på Storken i okt -06 og har bare positive ting å si om de. Men er litt skeptisk nå siden de driver med oppussing + at det sannsynligvis er ganske travelt der i april/mai.

Hvor bor folk forresten? Noen som bor i nærheten av Eidsvågneset?

Hei..

Jeg skal også føde på kk i mai, har temin 18 men håper jo at hun kommer litt tidliger:)

Jeg hadde også lyst på badekar, men vet at det ser litt usikkert ut for tiden.. Håper de jobber fort der oppe:)

Jeg bor i åsane.. nærhet til eidsvågneset er vel relativt.. hehe

• 3 uker senere...

snarttobarnsmamma

Var nå som..... Jaja, vi får se hvor vi ender opp. Var på omvisning og samtale på føden på voss denne uken. Kjempe positivt! Til og med pappaen er klar for å reise opp dit istedet for kk-haukeland. Dette med tanke på "kaosmåneder" på kk. Men ingenting blir bestemt før dagen er der. ;-D

rundt 10. mai ender jeg på KK. men som alle andre, satser på litt før hihi. men samtidig ikke fordi vi skal flytte i månedsskiftet så hadde vært greit å hatt alt i orden til han kom;) men så er det mye som tyder på at han har lyst ut før.. .(hjelpes!!! er ikke klar enda!!)

• 2 uker senere...

Annonse

Skal føde på KK har termin 21 mai:)

fødte på føden i juni 06. var en relativ grei opplevelse, men hadde ønsket på en bedre jordmor de første timene jeg låg der. hun jeg hadde var veldig lite informativ og behjelpelig. har et ønske om å føde på storken denne gangen om det er mulig.

bor i knarvik da:)

maimamma

så du tenker på å føde på voss? har du født før eller?

jeg hadde ALDRI rekt å kommet meg til voss sist iallefall.. da kjørte vi hjemmefra litt før kl 6.. og snuppa var ute 7.46.. håper det går omtrent like fort denne gangen..;)

Snarttobarnsmamma

Er første småtass dette. Vi vet ingenting sikkert før dagen er der. Men i følge Jm på voss så skal det (gjør som oftest) gå bra. Men vi må jo reise før enn om vi skulle reist kun til KK. Men vi får se... Ingen som vet. ;-D

maimamma

ja du må jo se det an. man merker vel fort om fødselen kommer til å gå fort.. jeg våknet jo med rier med 2-3 min mellom.. så hadde aldri sånn 10 min mellom osv..hehe.. men kan jo hende jeg får det denne gangen da..

lykke til iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...